Europalso

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ CUSTOMER SERVICE

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ CUSTOMER SERVICE

ΓΡΑΦΕΙΟ ΕKΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

 

 

 

Σεμινάριο Customer Service

 

 

Αγαπητοί Συνάδελφοι,

το Διοικητικό Συμβούλιο του Πανελληνίου Συνδέσμου Ιδιοκτητών Κέντρων Ξένων Γλωσσών διοργανώνει Εκπαιδευτικό Σεμινάριο “Customer Service”.

 

Εισηγήτρια:                  Αγνή Μαριακάκη, Ψυχολόγος – Ερευνήτρια

Συμμετέχοντες:              Μέλη – Ιδιοκτήτες Κέντρων Ξένων Γλωσσών

Τόπος:                           Θα ανακοινωθεί σύντομα

Ημερομηνίες:               Θα ανακοινωθεί σύντομα

Διάρκεια:                     8 ώρες

 

Είναι ένα σεμινάριο που οδηγεί στην διατήρηση και πιστότητα των πελατών, στον υψηλό βαθμό ικανοποίησης από το σχολείο και τις υπηρεσίες μας.

Στόχος κάθε ΚΞΓ είναι όχι μόνο να έχει ευχαριστημένους γονείς και μαθητές, αλλά επιπλέον γονείς που παραμένουν σταθεροί στην προτίμησή τους, και μιλούν θετικά για το σχολείο, χτίζοντας τη φήμη, το όνομα, την αξιοπιστία της επιχείρησής και  ουσιαστικά “διαφημίζοντάς” το Κέντρο Ξένων Γλωσσών σε μελλοντικούς πελάτες που θα υποδεχτούμε εξαιτίας τους τις επόμενες χρονιές.

 

Το πρόγραμμα αυτό διδάσκει:

 

Παρακαλούνται οι Ιδιοκτήτες που επιθυμούν να συμμετέχουν στα σεμινάρια, να έρθουν άμεσα σε επαφή με τη Γραμματεία του Συνδέσμου, τηλ. 801-222-7777  & 210-3830752, εσωτ. 4, προκειμένου να ενημερωθούν για τη διαδικασία και τους όρους συμμετοχής.

Exit mobile version