ΓΡΑΦΕΙΟ ΕKΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Σεμινάριο Customer Service
Αγαπητοί Συνάδελφοι,
το Διοικητικό Συμβούλιο του Πανελληνίου Συνδέσμου Ιδιοκτητών Κέντρων Ξένων Γλωσσών διοργανώνει Εκπαιδευτικό Σεμινάριο Customer Service.
Εισηγήτρια: Αγνή Μαριακάκη, Ψυχολόγος Ερευνήτρια
Συμμετέχοντες: Μέλη Ιδιοκτήτες Κέντρων Ξένων Γλωσσών
Τόπος: Θα ανακοινωθεί σύντομα
Ημερομηνίες: Θα ανακοινωθεί σύντομα
Διάρκεια: 8 ώρες
Είναι ένα σεμινάριο που οδηγεί στην διατήρηση και πιστότητα των πελατών, στον υψηλό βαθμό ικανοποίησης από το σχολείο και τις υπηρεσίες μας.
Στόχος κάθε ΚΞΓ είναι όχι μόνο να έχει ευχαριστημένους γονείς και μαθητές, αλλά επιπλέον γονείς που παραμένουν σταθεροί στην προτίμησή τους, και μιλούν θετικά για το σχολείο, χτίζοντας τη φήμη, το όνομα, την αξιοπιστία της επιχείρησής και ουσιαστικά “διαφημίζοντάς” το Κέντρο Ξένων Γλωσσών σε μελλοντικούς πελάτες που θα υποδεχτούμε εξαιτίας τους τις επόμενες χρονιές.
Το πρόγραμμα αυτό διδάσκει:
- Πώς θα χτίσει η επιχείρηση μια σχέση διάρκειας, εμπιστοσύνης και αξιοπιστίας με τους πελάτες
- Την σωστή επαφή με τον γονιό σε κάθε φάση της σχολικής χρονιάς
- Τον τρόπο επαφής, πάνω στα θέματα του μαθητή (βαθμοί, πρόοδος, ενημέρωση)
- Τη μεθοδολογία εδραίωσης της ικανοποίησης από την επιχείρησή μας
- Πώς θα διαχειριστεί η επιχείρηση τη δυσαρέσκεια ή τις ανησυχίες του γονιού
- Πώς θα διαχειριστεί η επιχείρηση πιθανές αρνητικές φήμες ή αρνητική στάση του γονιού
- Πώς θα βοηθήσουμε τον γονιό να δει ρεαλιστικά ότι το κόστος και οι τιμές του Κέντρου μας είναι value for money
- Πώς θα διαχειριστεί η επιχείρηση τα οικονομικά θέματα και πώς θα ενθαρρύνουμε την οικονομική συνέπεια
- Πώς σε διαδοχικά στάδια θα χτίσουμε τη θετική εμπειρία του γονιού στο σχολείο μας στην πράξη
- Πώς θα ενθαρρύνουμε τον γονιό να μιλήσει θετικά για την επιχείρησή μας
Παρακαλούνται οι Ιδιοκτήτες που επιθυμούν να συμμετέχουν στα σεμινάρια, να έρθουν άμεσα σε επαφή με τη Γραμματεία του Συνδέσμου, τηλ. 801-222-7777 & 210-3830752, εσωτ. 4, προκειμένου να ενημερωθούν για τη διαδικασία και τους όρους συμμετοχής.