More
    ΑρχικήΕιδήσειςΓραφείο Μελών - ΕιδήσειςΤρίτη 5/12, Συγκέντρωση Διαμαρτυρίας για Σχέδιο Νόμου «Μέτρα για τον περιορισμό της...

    Τρίτη 5/12, Συγκέντρωση Διαμαρτυρίας για Σχέδιο Νόμου «Μέτρα για τον περιορισμό της Φοροδιαφυγής»

    Αθήνα, 4 Δεκεμβρίου 2023

    Προς: Συναδέλφους Ιδιοκτήτες Κέντρων Ξένων Γλωσσών

    Τρίτη 5/12, Συγκέντρωση Διαμαρτυρίας για Σχέδιο Νόμου «Μέτρα για τον περιορισμό της Φοροδιαφυγής»

    Συνάδελφοι,

    Ο αγώνας μας για την απόσυρση του παράλογου φορολογικού σχεδίου νόμου συνεχίζεται.

    Διαμαρτυρόμαστε με όλες μας τις δυνάμεις, δημιουργώντας κοινό μέτωπο με τους ελεύθερους επαγγελματίες, τους επιστήμονες και τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

    Αύριο, Τρίτη 5/12/2023, όλοι μαζί,

    • Στις 12.00 συγκεντρωνόμαστε στην πλατεία Κάνιγγος (Ακαδημίας 100).
    • Στη 13.00 ενωνόμαστε με τους άλλους κλάδους στην συγκέντρωση διαμαρτυρίας στην πλ. Συντάγματος (Βουλή).

    Με συναδελφικούς χαιρετισμούς

    Για το Διοικητικό Συμβούλιο

    Ο Πρόεδρος Η Γεν. Γραμματέας
    Γεώργιος Ζηκόπουλος Έφη Θεοχάρη
    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
    - Advertisment -
    Τελευταία Νέα
    Γραφείο Εξετάσεων

    Εξετάσεις Europalso: Γιατί είναι σημαντικές για τους μαθητές

    Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΕ ΤΙΣ  ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ EUROPALSO FOR QUALITY TESTING ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚH ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ  ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ Κάθε χρόνο χιλιάδες παιδιά σε όλη την Ελλάδα συµµετέχουν...

    Εξετάσεις ESB, EUROPALSO, IFG, GOETHE Μαΐου 2025: Εγγραφές – Διαδικασία –...

    Δείτε τη διαδικασία για την εγγραφή υποψηφίων καθώς και τις προθεσμίες και όλες τις διευκρινήσεις σχετικά με τις εξετάσεις περιόδου Μαΐου 2024 ESB, EUROPALSO,...

    Εξετάσεις Γλωσσομάθειας ESB Μαΐου 2025: Αιτήσεις – Προθεσμίες

    ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΒΡΕΤΑΝΙΚΟ ΦΟΡΕΑ To ESB, English Speaking Board (International) Ltd με περισσότερα από 72 χρόνια εμπειρίας (ιδρύθηκε το 1953)...

    Διαδικτυακό σεμινάριο Speaking ESB, Σάββατο 23/11/2024, 11.30 π.μ.

    Διαδικτυακό σεμινάριο Speaking ESB για μαθητές και καθηγητές των Κέντρων μας, Σάββατο 23/11/2024, 11.30 π.μ. Πως να βοηθήσουμε τους μαθητές μας να αποδώσουν καλύτερα...