Εγγύηση επιτυχίας και σωστής εκμάθησης μιας ξένης γλώσσας αποτελούν τα Κέντρα Ξένων Γλωσσών, μέλη του Europalso Society καθώς διαθέτουν τα υψηλότερα standards ποιότητας σχετικά με το πρόγραμμα εκπαίδευσης και την επιλογή των καθηγητών.
Στα Κέντρα Ξένων Γλωσσών Europalso οι γονείςμπορούν να αισθάνονται σίγουροι για:
1. Την ολοκλήρωση της βασικής διδακτέας ύλης 2. Την επιλογή των πιο σύγχρονων μεθόδων διδασκαλίας 3. Τη συνεχή επιμόρφωση των καθηγητών 4. Την αφομοίωση γνώσεων με ευχάριστο τρόπο.
Χάρη στο σύστημα σπουδών Europalso Society for Quality Testing, τα Κέντρα Ξένων Γλωσσών Europalso εγγυώνται αυστηρό έλεγχο της προόδου του κάθε σπουδαστή ξεχωριστά, και σίγουρη απόκτηση των γνώσεων που απαιτούνται. Τα Κέντρα Ξένων Γλωσσών Europalso, βρίσκονται σε κάθε περιοχή της Αθήνας, φέρνοντας την εγγυημένη εκμάθηση μίας ή και περισσοτέρων ξένων γλωσσών κοντά σε κάθε οικογένεια.
Η εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας σε ένα Κέντρο Ξένων Γλωσσών δεν αποτελεί απλά τον τόπο στον οποίο γίνεται η εκμάθηση, αλλά αποτελεί ένα εκπαιδευτικό πλεονέκτημα για το ίδιο το παιδί, αφού σκέφτεται και λειτουργεί, εκτός από ατομικά, και ως κομμάτι ενός γενικότερου συνόλου.
Η συμμετοχή στις διεργασίες της τάξης κοινωνικοποιεί τα παιδιά, τους δίνει την ώθηση να εκφραστούν και να διεκδικήσουν, τα κάνει να μαθαίνουν από την επιτυχία ή τις απορίες των υπολοίπων. Ένα Κέντρο Ξένων Γλωσσών επομένως, αποτελεί έναν ακόμα πυρήνα κοινωνικοποίησης, όπως το σπίτι, το σχολείο κ.α., που με τη σειρά του συμβάλλει και αυτό στην ανάπτυξη μιας ολοκληρωμένης προσωπικότητας για το ίδιο το παιδί.
Πόσο πρέπει να πληρώνουμε για τις ξένες γλώσσες των παιδιών.
Αυτό που πρέπει να αποφεύγει κάθε οικογένεια είναι να ξοδεύονται περισσότερα χρήματα απ’ όσα πρέπει για την εκμάθηση των Ξένων Γλωσσών. Η επιλογή ενός Κέντρου Ξένων Γλωσσών που να πληροί τις σωστές προϋποθέσεις εκμάθησης αποτελεί αναμφίβολα την πιο επιτυχημένη, ουσιαστική και προσιτή επιλογή. Γιατί η εγγυημένη και σωστή εκμάθηση μιας γλώσσας δεν σημαίνει απαραίτητα ότι είναι και ακριβή. Γι’ αυτό, αν είστε γονιός, φροντίστε η επιλογή σας να είναι ορθολογική, να μην βασίζεται σε υπερ-υποσχέσεις, να είναι ανάλογη του εισοδήματος σας και να σας συμφέρει οικονομικά χωρίς να κάνετε παράλληλα υποχωρήσεις στην ποιότητα των σπουδών που αφορούν το παιδί σας.
Εξετάσεις Europalso: Γιατί είναι σημαντικές για τους μαθητέςΔωρεάν επανεξέταση στις εξετάσεις γλωσσομάθειας ESB: Τι ισχύει
Η «κοινωνική και συναισθηματική μάθηση» αποτελεί πλέον τον πιο έγκυρο και αποτελεσματικό τρόπο μάθησης, όπως αναφέρουν οι τελευταίες έρευνες και οι σπουδαιότεροι επιστήμονες του χώρου.
Γεώργιος Ζηκόπουλος, Πρόεδρος Π.Σ.Κ.Ι.Κ.Ξ.Γ.
Όλα τα παιδιά, λόγω της πλαστικότητας του εγκεφάλου και της συμπεριφοράς, όπως έχουν δείξει μελέτες της νευροεπιστήμης και της ψυχολογίας ευρέως, μπορούν να αναπτύξουν πλέον γνωστικές δεξιότητες και ακαδημαϊκές επιδόσεις που θα εκπλήξουν αφάνταστα τους γονείς.
Πέντε είναι τα σημεία αναφοράς της κοινωνικής μάθησης στη τάξη, τα οποία αν τα προσέξουμε και τα υιοθετήσουμε εμείς οι γονείς, όχι μόνο θα δημιουργήσουμε καλύτερες σχέσεις με τα παιδιά μας, αλλά θα τα βοηθήσουμε να αναπτύξουν μια πιο ολοκληρωμένη προσωπικότητα και καλύτερες ακαδημαϊκές επιδόσεις.
Αυτές οι πέντε δεξιότητες παρέχουν επίσης τα θεμέλια για υψηλού επιπέδου κοινωνικές σχέσεις γενικότερα και για αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση των προκλήσεων της ζωής:
ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ
Ποιές είναι οι σκέψεις μου και ποιά είναι τα συναισθήματά μου;
Από πού προέρχονται και πώς προκαλούνται αυτές οι σκέψεις και αυτά τα συναισθήματα;
Πώς μπορώ να εκφράσω τις σκέψεις και τα συναισθήματά μου με σεβασμό;
ΑΥΤΟΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ
Πώς μπορώ να αντιμετωπίσω ένα γεγονός διαφορετικά;
Πώς μπορώ να ανταποκριθώ σε ένα γεγονός όσο γίνεται περισσότερο δημιουργικά και εποικοδομητικά;
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ
Πώς μπορώ να κατανοήσω καλύτερα τις σκέψεις και τα συναισθήματα των άλλων ανθρώπων;
Πώς μπορώ να καταλάβω καλύτερα το λόγο για τον οποίο οι άνθρωποι σκέπτονται και αισθάνονται με ένα συγκεκριμένο, δικό τους, τρόπο;
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ
Πώς μπορώ να προσαρμόσω τις πράξεις μου έτσι ώστε οι διαπροσωπικές μου σχέσεις με διαφορετικούς ανθρώπους να έχουν θετικά αποτελέσματα;
Πώς μπορώ να επικοινωνώ τις προσδοκίες μου στους άλλους ανθρώπους;
Πώς μπορώ να επικοινωνώ με τους άλλους ανθρώπους για να καταλαβαίνω και να διαχειρίζομαι τις προσδοκίες που έχουν εκείνοι από εμένα;
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ
Τι συνέπειες θα έχουν οι πράξεις μου σε εμένα τον ίδιο και στους άλλους;
Πώς συμβαδίζουν οι επιλογές μου με τις αξίες μου;
Πώς μπορώ να λύσω τα όποια προβλήματα δημιουργικά;
Τα οφέλη των παρεμβάσεων προς απόκτηση των παραπάνω δεξιοτήτων από τα παιδιά μας είναι πολλαπλά:
Αυξάνουν τις ακαδημαϊκές τους επιδόσεις
Μειώνουν την επιθετικότητα και την συναισθηματική δυσφορία στα παιδιά
Αυξάνουν τις συνεργατικές συμπεριφορές στο σχολείο
Μειώνουν την αταξία και αυξάνουν την πειθαρχεία
Βελτιώνουν την θετική τους στάση προς τον εαυτό τους και τους άλλους
Ενδυναμώνουν τις σχέσεις των παιδιών με τους συνομήλικους τους, τις οικογένειές τους και τους δασκάλους τους
Προσπαθούν περισσότερο και επιμένουν να αντιμετωπίζουν τις όποιες προκλήσεις
Αυξάνουν την ψυχική και σωματική τους υγεία
Αντιλαμβανόμαστε κατ’ επέκταση, λοιπόν, ότι τα παιδιά που θέτουν υψηλούς ακαδημαϊκούς στόχους, που έχουν αυτοπειθαρχία, που παρακινούν τους εαυτούς τους, που διαχειρίζονται το άγχος τους και οργανώνουν τα καθήκοντά τους, μαθαίνουν περισσότερο, αποφεύγοντας διάφορα θέματα ψυχολογικά και συμπεριφοράς.
Η απόκτηση γνώσης για το πώς να λαμβάνουν υπεύθυνες αποφάσεις, βοηθάει στην ακαδημαϊκή τους εξέλιξη και στη ζωή τους γενικότερα, στο παρόν και στο μέλλον.
Για εμάς τους γονείς, το δύσκολο – αλλά συνάμα και εύκολο – είναι πώς να αποκτήσουμε τη γνώση για να εμφυσήσουμε στα παιδιά μας αυτές τις πέντε κύριες δεξιότητες που αποτελούν τη βάση της «κοινωνικής και συναισθηματικής μάθησης» στην τάξη.
Τροφή για σκέψη! Καλή συνέχεια…
Επιμέλεια: Europalso p11
Βασίλειος Χατζημπύρος
Δρ. Κοινωνικής Ψυχολογίας Α.Π.Θ.
Διδάσκων στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Επιχειρώντας έναν ορισμό της έννοιας της επιτυχίας, καταλαβαίνει κανείς ότι πρόκειται για μια μάλλον παρεξηγημένη και δυσδιάκριτη έννοια (Baker, 2014). Σύμφωνα με τον Lifang (2015) η επιτυχία είναι απλά ένα συναίσθημα που δημιουργείται με την ολοκλήρωση του εκάστοτε στόχου ή στόχων που θέτει ο κάθε άνθρωπος. Συγκεκριμένα, στο πεδίο της σχολικήςεπίδοσης,για τους περισσότερους γονείς και μαθητές η επίτευξη στόχων που θεωρείται ότι οδηγούν στην επιτυχία, είναι κυρίως, οι ικανοποιητικοί βαθμοί. Σύγχρονες έρευνες υποστηρίζουν ότι αυτή η αντίληψη που εστιάζει μόνο στην επίτευξη υψηλών βαθμών, αποτελεί ασθενές κίνητρο (Kezar, 2015. Nunn, 2014. Rhodes, 2015).
Σε πολλές περιπτώσεις οι γονείς – λανθασμένα – χρησιμοποιούν την υλική εξαγορά της επιτυχίας του μαθητή (π.χ. απόκτηση καλών βαθμών με σκοπό την ανταμοιβή με κάποιο δώρο) και προβληματίζονται όταν παρά την προοπτική αυτής της επιβράβευσης το παιδί συνεχίζει να δείχνει αδιαφορία. Αυτό συμβαίνει γιατί δεν υπάρχει κανένας ικανοποιητικός τρόπος, να παρακινηθεί ένας μαθητής για να κάνει κάτι το οποίο ο ίδιος θεωρεί μάταιο και χωρίς ουσία. Και εδώ έγκειται το βασικό κίνητρο της βελτίωσης των επιδόσεων του μαθητή. Η προσπάθεια και η μάθηση πρέπει να έχει νόημα για τον ίδιο. Αυτό το νόημα θα δώσει στον μαθητή το κίνητρο, την πειθαρχία, την συνέχεια στην προσπάθεια του αλλά και την αίσθηση υπευθυνότητας και ελέγχου γενικότερα στη ζωή του.
Παραδείγματα σκέψης νοηματοδότησης μαθητών φαίνονται στον ακόλουθο πίνακα:
Σκέψεις μαθητή που δεν έχει προσδώσει δικό του νόημα στην προσπάθειά του
Σκέψεις μαθητή που έχει νοηματοδοτήσει την προσπάθειά του
«Αν δεν τα καταφέρω σημαίνει πως είμαι άχρηστος»
«Ξέρω ότι αξίζω και ξέρω πως ένα μεμονωμένο αρνητικό αποτέλεσμα δεν καθορίζει, το ποιος είμαι»
«Είναι στο χέρι μου να καταφέρω να πετύχω αυτό που έχω βάλει στόχο»
«Ξέρω τι θέλω να πετύχω και το διάβασμα είναι το μέσο για να το καταφέρω»
«Αν δεν τα καταφέρω, δεν ήταν να γίνει»
«Δεν μπορώ να πιεστώ να διαβάσω, δεν έχω καμία όρεξη»
Παρατηρείται ότι η διαφορά στον τρόπο σκέψης, έγκειται στο ότι ο μαθητής που έχει νοηματοδοτήσει την προσπάθειά του, αντλεί από ένα σετ δεξιοτήτων, τις λεγόμενες κοινωνικές δεξιότητες.
Αυτές οι κοινωνικές δεξιότητες περιλαμβάνουν:
Την αυτοεκτίµηση – δηλαδή την αποδοχή της μοναδικότητάς του, των δυνατοτήτων του και της αξίας του.
Την υπευθυνότητα – δηλαδή την αναγνώριση της προσωπικής ευθύνης στα αποτελέσματα των προσπαθειών.
Την αντοχή στην πίεση – Δηλαδή τη ρύθμιση των υποχρεώσεων με αυτό-έλεγχο, πειθαρχία και συγκέντρωση (Merrell & Gimpel, 2014).
Το κλειδί ενεργοποίησης αυτών των δεξιοτήτων και μέσω αυτών της βελτίωσης των επιδόσεων, έγκειται:
Στο γνωστικό πλαίσιο: η νοηματοδότηση της προσπάθειας του μαθητή. Κάτι που μπορεί να επιτευχτεί μέσω της ενεργητικής ακρόασης, δηλαδή της προσπάθειας να συμβιώσουμε τις δυσκολίες του ομιλούντα με σκοπό να σεβαστούμε την προσπάθεια του, με ό,τι δυσκολίες ενέχει και χωρίς να τον κατευθύνουμε (Weger et al., 2014).
Στο οικογενειακό πλαίσιο: οι καλές οικογενειακές σχέσεις. Καλές σχέσεις δεν σημαίνουν σχέσεις, χωρίς συγκρούσεις.. Οι συγκρούσεις θεωρούνται απαραίτητες, γιατί η επίλυσή τους μας δίνει απαραίτητα εργαλεία. Καλές σχέσεις είναι αυτές όπου προωθείται το μοίρασμα προβληματισμών με προοπτική συζήτησης και αναζήτησης χωρίς κριτική.
Στο σχολικό πλαίσιο: η δημιουργία ενός κλίματος σεβασμού στη διαφορετικότητα και στις μοναδικές ανάγκες του κάθε μαθητή. Είναι σημαντικό το σχολείο να συντελεί σε ένα περιβάλλον το οποίο δεν προωθεί το κυνήγι ενός βαθμού αλλά ένα ασφαλές πλαίσιο ομαδικής αλληλεπίδρασης, στο οποίο ο μαθητής να αισθάνεται άνετος να εξερευνήσει τι στόχους θέλει ο ίδιος να βάλει στη ζωή του.
Κλείνοντας, έχει ενδιαφέρον μια φράση του Carl Rogers για τη μάθηση:
«Ξέρω ότι δεν μπορώ να διδάξω τίποτα σε κανέναν. Μπορώ όμως να δημιουργήσω ένα περιβάλλον μέσα στο οποίο κάποιος θα μπορεί να μάθει κάτι.» (CarlRogers, 1959)
Αθήνα, 31 Ιουλίου 2020
Προς: Συναδέλφους Ιδιοκτήτες Κέντρων Ξένων Γλωσσών
Συνάδελφοι,A. Παρά τις έντονες διαμαρτυρίες μας προς Κυβέρνηση, Υπουργείο Παιδείας, Βουλευτές, κόμματα, και την τελευταία ειδοποίηση προς τους Βουλευτές, ακόμα και την ίδια ημέρα της συζήτησης του Σχεδίου Νόμου στην Βουλή πριν την ψήφισή του, Τρίτη, 28 Ιουλίου πατήστε εδώ, ψηφίστηκε η προαποφασισμένη, προφανώς, συστέγαση Ιδιωτικών Σχολείων με Κέντρα Ξένων Γλωσσών.B. Για ενημέρωση της κοινής γνώμης αποστείλαμε Δελτίο Τύπου, πατήστε εδώ
Θέμα 1ον: Συνεδριακή-Διαδικτυακή Ημερίδα EUROPALSO, Κυριακή 30/8ΠΡΟΣΚΛΗΣΗO Πρόεδρος κος Γεώργιος Ζηκόπουλος και το Διοικητικό Συμβούλιο Π.Σ.Κ.Ι.Κ.Ξ.Γ. σας προσκαλούν να συμμετέχετε στην Διαδικτυακή-Συνεδριακή Ημερίδα EUROPALSO,την Κυριακή, 30 Αυγούστου 2020, για το πλήρες πρόγραμμα
των καινοτόμων και επίκαιρων εισηγήσεων
θα ενημερωθείτε στην επόμενη εγκύκλιο μας
Θέμα 2ονΣημερα, 31/7 τελευταία ημέρα κατάθεσης συμπληρωματικώνδικαιολογητικών για Επικαιροποίηση αδειών ΚΞΓΣύμφωνα με ενημέρωση του ΕΟΠΠΕΠ, όσα ΚΞΓ επικαιροποίησαν φέτος την άδεια τους, μπορούν να καταθέσουν συμπληρωματικά δικαιολογητικά έως 31/7/2020.Πατήστε εδώΕπικαιροποίηση Αδειών ΚΔΒΜΣύμφωνα με ανακοίνωση της πατήστε εδώ, η Γενική Γραμματεία Δια Βίου Μάθησης, θα κάνει δεκτές τις αναγγελίες επικαιροποίησης των ΚΔΒΜ, έως 31/7/2020.
Θέμα 3ονΟμάδα στο Facebook μόνο για ιδιοκτήτες ΚΞΓΚάντε αίτημα αποδοχής στην ομάδας μας(πατήστε εδώ)
Θέμα 4ον: TaxAdvisoryOffice, Φορολογικά – Λογιστικά
Διαμαρτυρόμαστε για το Σχέδιο Νόμου που επιτρέπει τη συστέγαση Ιδιωτικών Σχολείων με Κέντρα Ξένων Γλωσσών και απαιτούμε, έστω και τώρα, πριν τη συζήτηση και ψήφιση του στη Βουλή, το Υπουργείο Παιδείας να αποσύρει το άρθρο 3 που είναι καταστροφικό για τον Κλάδο μας. Δείτε τις νεώτερες επιστολές διαμαρτυρίας μας προς Πρωθυπουργόπατήστε εδώ, προς Υπουργό Παιδείας πατήστε εδώ, και προς Βουλευτέςπατήστε εδώ.
Αθήνα, 21 Ιουλίου 2020
Προς: Συναδέλφους Ιδιοκτήτες Κέντρων Ξένων Γλωσσών
Συνάδελφοι,Συνεχίζουμε τη διαμαρτυρία μας για το επίμαχο άρθρο 3, π. 6 (κατατεθέν Σχέδιο Νόμου) που επιτρέπει τη συστέγαση Ιδιωτικών Σχολείων με Κέντρα Ξένων Γλωσσών. Δείτε επιστολές διαμαρτυρίας προς Πρωθυπουργόπατήστε εδώ, προς Υπουργό Παιδείας πατήστε εδώ, προς Βουλευτέςπατήστε εδώ, προς Κόμματαπατήστε εδώ.Επίσης, πατήστε εδώ για επιστολή προς ΑΑΔΕ για την καθυστέρηση καταβολής της αποζημίωσης ειδικού σκοπού 534 ευρώ.
Για το Διοικητικό Συμβούλιο
Αθήνα, 10 Ιουλίου 2020
Προς: Συναδέλφους Ιδιοκτήτες Κέντρων Ξένων Γλωσσών
Συνάδελφοι,Διαβάστε εδώ την επιστολή διαμαρτυρίας του Συνδέσμου μας σχετικά με το νέο Σχέδιο Νόμου του Υπουργείου Παιδείας που επιτρέπει τη συστέγαση των Ιδιωτικών Σχολείων με τα Κέντρα Ξένων Γλωσσών. Καταθέστε τη διαμαρτυρία σας στο opengov.grπατήστε εδώ μέχρι και την Τετάρτη 15/7 προκειμένου να αποσύρει η Υπουργός το επίμαχο άρθρο (άρθρο 3: Οργάνωση και πρόγραμμα ιδιωτικών σχολείων). Μόνο ενωμένοι και με δυνατή φωνή μπορούμε να πετύχουμε στους αγώνες μας.
Για το Διοικητικό Συμβούλιο
Πανελλήνιες 2020: Με το ειδικό μάθημα Γερμανικά συνεχίζονται σήμερα οι Πανελλαδικές Εξετάσεις.
Δείτε τα θέματα που εξετάστηκαν στο ειδικό μάθημα Γερμανικά οι υποψήφιοι για τις πανελλήνιες 2020
Δείτε τις απαντήσεις όταν αυτές είναι διαθέσιμες εδώ
Στη συνέχεια οι υποψήφιοι θα εξεταστούν στο ειδικό μάθημα Γαλλικά την Τριτη 7 Ιουλίου
Αθήνα, 19 Ιουνίου 2020
Προς: Συναδέλφους Ιδιοκτήτες Κέντρων Ξένων Γλωσσών
Σε συνέχεια των διεκδικήσεων του Προέδρου, κ. Γ. Ζηκόπουλου για τον κλάδο μας, με την εγκύκλιο ΓΔΟΥ 134/16.6.2020 προβλέπεται ειδική αποζημίωση ύψους 534 ευρώγια όλους τους ιδιοκτήτες ΚΞΓ (ατομικές επιχειρήσεις, ΟΕ, ΕΕ, ΕΠΕ, ΙΚΕ) για τον μήνα Μάιο. Απαραίτητη η υποβολή αίτησης εως 25/6(πατήστε εδώ). Αναμένουμε σύντομα και την απόφαση για το προηγούμενο βοήθημα ύψους 600 ευρώστους εταίρους των ΚΞΓ εταιρικής μορφής. Επίσης, δείτε την παρέμβαση του κ. Ζηκόπουλου στον υφυπουργό Ανάπτυξης & Επενδύσεων Ν. Παπαθανάσηστην τηλεδιάσκεψη που διοργάνωσε το ΕΕΑ, την Τετάρτη, 17 Ιουνίου (πατήστε εδώ). Συνεχίζουμε τη διαμαρτυρία μας για την έκπτωση ενοικίου 40% μηνός Ιουνίου, και ευελπιστούμε στην ένταξη των ΚΞΓ στο μέτρο.ΠΡΟΣΚΛΗΣΗO ΠρόεδροςΓεώργιος Ζηκόπουλος και το Διοικητικό Συμβούλιο Π.Σ.Κ.Ι.Κ.Ξ.Γ. σας καλούν να στελεχώσετε τα εξεταστικά κέντραESB–Cambridge–Europalso4-5/7 και 11-12/7
Συμπληρώστε την αίτηση(πατήστε εδώ) και αποστείλτε στο [email protected]Δηλώσεις συμμετοχής: έως 24/6
Θέμα 1ονIEC – International Examination Centre
Για εκπρόθεσμες και συμπληρωματικές αιτήσεις επικοινωνήστεάμεσα με το Γραφείο Εξετάσεων
Θέμα 2ονΕπικαιροποίηση Αδειών, συμπληρωματικά δικαιολογητικά ως 30/6Σύμφωνα με ενημέρωση της Υφυπουργού Παιδείας, όσα ΚΞΓ επικαιροποίησαν φέτος την άδεια τους, μπορούν να καταθέσουν συμπληρωματικά δικαιολογητικά έως 30/6/2020. Πατήστε εδώ
Για οδηγίες για την ανανέωση του πιστοποιητικού πυροπροστασίας(πατήστε εδώ)
Για ηλεκτρονική υποβολή αίτησης για χορήγηση των πιστοποιητικών Πρωτοδικείου, επισκεφθείτε την ψηφιακή πύλη: www.solon.gov.gr
Επικαιροποίηση Αδειών ΚΔΒΜΣύμφωνα με νεώτερη ανακοίνωση πατήστε εδώ, η Γενική Γραμματεία Δια Βίου Μάθησης, θα κάνει δεκτές τις αναγγελίες επικαιροποίησης των ΚΔΒΜ, έως 31/7/2020.
Για την εγγραφή σας στο πληροφοριακό σύστημα ΙΡΙΣ(πατήστε εδώ)
Θέμα 3ονΕπικαιροποίηση ΚΞΓ για τον ιό SARS-COV-2 – Τεχνικός Ασφαλείας(πατήστε εδώ)
Θέμα 4ονResearch and promotion Centre for T.F.L. Europalso
Βεβαιώσεις σπουδών για ΚΞΓ EuropalsoSociety(πατήστε εδώ)
ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΡΟΧΗ
Θέμα 5ονΟμάδα στο Facebook μόνο για ιδιοκτήτες ΚΞΓΚάντε αίτημα αποδοχής στην ομάδας μας (πατήστε εδώ)
Θέμα 6ονTaxAdvisoryOffice, Φορολογικά – Λογιστικά
Ειδική αποζημίωση 534 ευρώ για ΚΞΓ για το μήνα Μάιο(πατήστε εδώ)
Πώς να ενθαρρύνουμε και να υποστηρίξουμε τα παιδιά στα πρώτα βήματα εκμάθησης μιας ξένης γλώσσας
Επιμέλεια: Europalso p11
Μ. Μ.
MA in Language Learning Υποψήφια Διδάκτωρ του Πανεπιστημίου του Greenwich
Αδιαμφισβήτητα ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες επιτυχίας είναι η ενθάρρυνση. Ταπαιδιάπου νιώθουν ότι οι άλλοι πιστεύουν σε εκείνα και στην επιτυχίατους,συνήθωςτα καταφέρνουν καλύτερα με ό,τι καταπιαστούν. Το ίδιο ισχύει και για την κατάκτηση μιας ξένης γλώσσας. Το πρόβλημα βέβαια σε αυτήν την περίπτωση είναι, πως η κατάκτηση της ξένης γλώσσας αποτελεί μια ιδιαίτερη και ξεχωριστή διαδικασία, η οποία δεν μπορεί να συγκριθεί με οποιαδήποτε άλλη δραστηριότητα. Αντίθετα με την εκμάθηση κάποιου σπορ, όπου η συνεχής και επίπονη εξάσκηση σε μια συγκεκριμένη τεχνική ή κίνηση, μπορεί να έχει εμφανή και άμεσα αποτελέσματα και επομένως, άμεση επιβράβευση και ενθάρρυνση για περαιτέρω προσπάθεια, η εκμάθηση της ξένης γλώσσας δεν έχει τόσο άμεσα αποτελέσματα στα πρώτα στάδια. Ως εκ τούτου, πολλοί γονείς αγωνιούν για την πρόοδο του παιδιού τους. Κάποιες φορές, μάλιστα, αυτή τους η αγωνία μπορεί να αποτελέσει τροχοπέδη στην πρόοδο του παιδιού, μιας και περνά το μήνυμα της ανικανότητας ή και της αποτυχίας του παιδιού, να κατακτήσει τη γλώσσα.
Σαφώς, κανένας γονιός δεν έχει αυτήν την πρόθεση για την πορεία του παιδιού του. Αντιθέτως, η επιθυμία όλων μας, είναι να βλέπουμε τα παιδιά μας να επιτυγχάνουν σε κάθε τους τόλμημα. Παρόλα αυτά, βασισμένοι ίσως σε παλιές αντιλήψεις, είναι σύνηθες το φαινόμενο να προσπαθούμε να μετρήσουμε τις γλωσσικές ικανότητες των παιδιών μας με βάση την ικανότητά τους να παράγουν την ξένη γλώσσα, ακόμα και κατά τα πρώτα στάδια της διαδικασίας. Δυστυχώς, αυτή η λάθος τεχνική, απογοητεύει τόσο τους γονείς, άλλα και πολύ περισσότερο, τα παιδιά μας. Ιδιαίτερα όταν συνοδεύεται από ατυχείς συγκρίσεις με κάποιο άλλο συνομήλικο παιδάκι που μπορεί να παράγει την γλώσσα κάπως καλύτερα από το δικό μας. Η αιτία βρίσκεται σε παλιότερες αντιλήψεις σχετικά με την εκμάθηση της γλώσσας, όταν πιστεύαμε πως η γλώσσα διδάσκεται, όπως και κάθε άλλη δεξιότητα και αποτελεί αντίστοιχη διαδικασία με το να μάθεις πιάνο ή τένις. Οι νεότερες έρευνες όμως, καταδεικνύουν πως η εκμάθηση της ξένης γλώσσας αποτελεί μια πιο σύνθετη διαδικασία, κατά την οποία τα παιδιά δημιουργούν ένα νέο γλωσσικό σύστημα στον εγκέφαλό τους. Αρχικά, βασίζονται στις πληροφορίες που εισπράττουν όσον αφορά την ξένη γλώσσα και με βάση αυτές, δημιουργούν διανοητικές απεικονίσεις της γλώσσας. Σε δεύτερη φάση, χρησιμοποιούν αυτές τις απεικονίσεις, οι οποίες δεν είναι πάντα σωστές, για να εκφραστούν, όταν αντιληφθούν ότι είναι σωστό αυτό που είπαν, το καταχωρούν, όταν όμως είναι λάθος (δηλ. διορθωθούν από την δασκάλα ή κάποιον συμμαθητή τους) ξαναρχίζουν τη διαδικασία από την αρχή. Αυτό επαναλαμβάνεται άπειρες φορές κατά την εκμάθηση της ξένης γλώσσας. Κάθε φορά λοιπόν οι γονείς, όπως κάνουν και οι εκπαιδευτικοί, πρέπει να ενθαρρύνουν βήμα-βήμα την προσπάθεια των παιδιών μας, να αποκτήσουν αρχικά τις σωστές νοητικές απεικονίσεις της γλώσσας που μαθαίνουν και έπειτα να εκφραστούν χρησιμοποιώντας, όσες έχουν εσωτερικεύσει.
Με λίγα λόγια, είναιπιοαποτελεσματικόγιατηνπρόοδοτωνπαιδιών μας,να τα ενθαρρύνουμε και να τα επιβραβεύουμε για όλα όσα έχουν κατακτήσει και όχι να αγωνιούμε για όσα αποδεδειγμένα, δεν είναι ακόμα έτοιμα να παράγουν. Έτσι κατά τα πρώτα στάδια, αν θέλουμε να βεβαιωθούμε για την πρόοδο των παιδιών μας, είναι καλύτερο να τσεκάρουμε τι μπορούν να αντιληφθούν σχετικά με τη γλώσσα που μαθαίνουν και όχι τι μπορούν να εκφράσουν, σε αυτή τη γλώσσα. Με αυτό τον τρόπο, θα μετριάσουμε την δική μας αγωνία αλλά και θα στηρίξουμε ουσιαστικά τα παιδιά μας, αφού θα μπορούμε να τα ενθαρρύνουμε και να τα επιβραβεύσουμε για όλα όσα έχουν πραγματικά κατακτήσει, αποδεικνύοντάς τους για άλλη μια φορά ότι είμαστε δίπλα τους και τα στηρίζουμε σε κάθε τους προσπάθεια, έως την τελική κατάκτηση της επιτυχίας.
Ξεκινούν οι Πανελλήνιες 2020 για τα Γενικά Λύκεια τη Δευτερα 15 Ιουνίου και στις 16 Ιουνίου για τα Επαγγελματικά. Τ
ο πρώτο μάθημα στο οποίο θα εξεταστούν οι υποψήφιοι είναι η Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία (Γενικής Παιδείας) για τα ΓΕΛ και τα Νέα Ελληνικά (Γενικής Παιδείας) για τα ΕΠΑΛ.
Σχετικά με τα ειδικά μαθήματα και ειδικά για τις ξένες γλώσσες δείτε αναλυτικά το πρόγραμμα ανά μάθημα
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ2020 ΓΙΑ ΓΕΛ & ΕΠΑΛ
ΗΜΕΡΑ
ΗΜΕΡ/ΝΙΑ
ΜΑΘΗΜΑ
ΩΡΑ ΕΝΑΡΞΗΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ
ΤΕΤΑΡΤΗ
1/7/2020
ΑΓΓΛΙΚΑ
10:00 π.μ.
ΣΑΒΒΑΤΟ
4/7/2020
ΙΤΑΛΙΚΑ
8:30 π.μ.
ΔΕΥΤΕΡΑ
6/7/2020
ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ
8:30 π.μ.
ΤΡΙΤΗ
7/7/2020
ΓΑΛΛΙΚΑ
8:30 π.μ.
ΤΕΤΑΡΤΗ
8/7/2020
ΙΣΠΑΝΙΚΑ
8:30 π.μ
Οι υποψήφιοι πρέπει να προσέρχονται στις αίθουσες εξέτασης :
μέχρι τις 08.00 π.μ. για τα μαθήματα με ώρα εξέτασης 08:30 π.μ.,
μέχρι τις 09:30 π.μ. για το μάθημα με ώρα εξέτασης 10:00 π.μ.
μέχρι τις 17:00 μ.μ. για τα μαθήματα με ώρα εξέτασης 17:30 μ.μ.
Η διάρκεια εξέτασης για τα μαθήματα:
– των ξένων γλωσσών και της Αρμονίας είναι τρεις (3) ώρες,
Διαβάστε περισσότερα: Πανελλήνιες 2020
Αρ. Πρωτ: 37803/5Σ/2020
Αθήνα, 11 Ιουνίου 2020
Προς: κ. Χρήστος Σταϊκούρας, Υπουργός Οικονομικών
κ. Γιάννης Βρούτσης, Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων
Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,
Διαμαρτυρόμαστε έντονα για την μηένταξη των Κέντρων Ξένων Γλωσσών στην απαλλαγή από την υποχρέωση καταβολής του 40% του συνολικού μισθώματος για το μήνα Ιούνιο 2020 (Α.1135/2020), και μάλιστα τη στιγμή που λόγω της πανδημίας Covid-19 τα ΚΞΓ:
ανέστειλαν τη λειτουργία τους για παραπάνω από δύο μήνες με εντολή δημόσιας αρχής, με την ΚΥΑ 16838, ΦΕΚ Β 783, 10-3-2020)
έχουν ελάχιστα έσοδα καθώς οι γονείς αδυνατούν να καταβάλλουν τα δίδακτρα,
επωμίζονται αυξημένα λειτουργικά κόστη, λόγω των περιοριστικών μέτρων διαρρύθμισης των τάξεων,
έχουν σοβαρές απώλειες μαθητών επειδή πολλοί γονείς στρέφονται στα μαύρα ιδιαίτερα, την ήδη μεγάλη μάστιγα του Κλάδου μας.
Επιπλέον, ακόμη περιμένουμε να κατατεθούν τα 600 ευρώ των επιστημόνων στους εταίρους των ΚΞΓ εταιρικής μορφής.
Αναμένουμε τις ενέργειές σας και ζητάμε άμεσα:
να εντάξετε τον Κλάδο των Κέντρων Ξένων Γλωσσών στην απαλλαγή από την υποχρέωση καταβολής του 40% του συνολικού μισθώματος για το μήνα Ιούνιο και
να καταθέσετε τα 600 ευρώ στους εταίρους των Κέντρων Ξένων Γλωσσών εταιρικής μορφής, ΟΕ, ΕΕ, ΕΠΕ, ΙΚΕ.
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗO Πρόεδρος κ. Γεώργιος Ζηκόπουλοςκαι το Διοικητικό Συμβούλιο Π.Σ.Κ.Ι.Κ.Ξ.Γ. σας προσκαλούν να αξιοποιήσετε προς όφελος της επιχείρησής σας τους έγκριτους συμβούλους του EuropalsoAdvisoryOffices (E.A.O.)Τομείς Συμβουλευτικής:TaxA.O., Φοροτεχνικά, Λογιστικά – Π. Παντελής(Επόμενη διαθέσιμη ημέρα για προσωπικά ραντεβού: θα ανακοινωθεί σύντομα)InsurancesandRetirementA.O., Ασφαλιστικά, Συνταξιοδοτικά – Δ. Μπούρλος(Επόμενη διαθέσιμη ημέρα για προσωπικά ραντεβού: Πέμπτη, 18/06, 09.30-11.30)LegalA.O., Νομικά, Εργασιακά – Σ. Σημαντήρης(Επόμενη διαθέσιμη ημέρα για προσωπικά ραντεβού: θα ανακοινωθεί σύντομα)Non–PerformingLoansA.O. (NPL), Εμπορικά, Τραπεζικά (κόκκινα δάνεια) – Ε. Αμπάζη(Επόμενη διαθέσιμη ημέρα για προσωπικά ραντεβού: θα ανακοινωθεί σύντομα)EOPPEPHelplineOffice, Αδειοδοτήσεις Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. – Ν. Μαλαπέτσας, Β. ΠαπαδημητρίουEuropalsoGDPRHelplineOffice, συμμόρφωση με ευρωπαϊκό κανονισμό για προστασία των προσωπικών δεδομένων – Χ. Παναγουλέα, Β. ΠαπαδημητρίουΑ. Φοροτεχνικά, Λογιστικά θέματα
Επόμενη διαθέσιμη ημέρα για προσωπικά ραντεβού με τον φοροτεχνικό μας, κ. Παντελή: θα ανακοινωθεί σύντομαΒ. Ασφαλιστικά, Συνταξιοδοτικά θέματα
Υποβάλετε το ερώτημα σας συμπληρώνοντας την ειδική φόρμα(πατήστε εδώ)
Επόμενη διαθέσιμη ημέρα για προσωπικά ραντεβού με κ. Μπούρλο: Πέμπτη 18/06, 09.30-11.30Γ. Νομικά, Εργασιακά θέματα
Επόμενη διαθέσιμη ημέρα για προσωπικά ραντεβού με εκπρόσωπο του νομικού μας, κ. Σημαντήρη:θα ανακοινωθεί σύντομαΔ. Εμπορικά, Τραπεζικά θέματα (κόκκινα δάνεια)
Επόμενη διαθέσιμη ημέρα για προσωπικά ραντεβού με κα Αμπάζη: θα ανακοινωθεί σύντομαE. Συμμόρφωση με GDPR(Προστασία Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα)
Υποβάλετε το ερώτημα σας αποστέλλοντας μας e-mail
Επικεφαλής του Europalso Advisory Offices (E.A.O.) είναι ο Πρόεδρος του Συνδέσμου μας, κος Γεώργιος Ζηκόπουλος και αρμόδιος εκ μέρους του διοικητικού προσωπικού, είναι ο υποδιευθυντής του Συνδέσμου μας, κος Βασίλης Παπαδημητρίου.
Επικοινωνείτε, τηλεφωνικά 2103830752, ή με e-mail: [email protected], ή με φαξ: 2117600080-2.
Διαδικασία καθορισμού του επιδόματος εορτών Πάσχα που καταβάλλεται από τον κρατικό προϋπολογισμό και καταβολή του στους εργαζομένους
Οι ιδιοκτήτες ΚΞΓ – εργοδότες, καταχωρούν σε διακριτήΑναλυτική Περιοδική Δήλωση (Α.Π.Δ.) το επίδομα εορτών Πάσχα.
Τα ποσά του επιδόματος εορτών που βαρύνουν τον εργοδότη καταχωρούνται στον κωδικότύπου αποδοχών 04 και
τα ποσά του επιδόματος εορτών που βαρύνουν τον κρατικό προϋπολογισμό καταχωρούνται στην ίδια Α.Π.Δ., σε κωδικό ειδικού τύπου αποδοχών, του οποίου οι λεπτομέρειες θα καθοριστούν από τις αρμόδιες υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ.
Οι ιδιοκτήτες ΚΞΓ – εργοδότες καταβάλλουν στους εργαζομένους το σύνολο του επιδόματος εορτών Πάσχα, δηλαδή τόσο το ποσό που καλύπτεται από τον ίδιο τον εργοδότη όσο και το ποσό που καλύπτεται από τον κρατικό προϋπολογισμό και αποδίδουν τις οφειλόμενες για το σύνολο του επιδόματος, ασφαλιστικές εισφορές και κρατήσεις στους οικείους φορείς.
Οι ιδιοκτήτες ΚΞΓ – εργοδότες υποβάλλουν την Αναλυτική Περιοδική Δήλωση (Α.Π.Δ.) του επιδόματος εορτών Πάσχα και τυχόν συμπληρωματικών Α.Π.Δ του ίδιου σκοπού, έως την 10 Ιουλίου 2020, ανεξαρτήτως της ημερομηνίας καταβολής του επιδόματος εορτών Πάσχα στους δικαιούχους.
Για την πληρωμή προς τους εργοδότες του επιδόματος εορτών Πάσχα που επιβαρύνεται ο κρατικός προϋπολογισμός, οι ιδιοκτήτες ΚΞΓ δηλώνουν όλα τα απαραίτητα στοιχεία σε ειδικό, για αυτό το σκοπό, Έντυπο υπεύθυνης δήλωσης στο Πληροφοριακό Σύστημα «ΕΡΓΑΝΗ» του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, ήτοι:
τα στοιχεία του Κέντρου Ξένων Γλωσσών,
τα στοιχεία του τραπεζικούτους λογαριασμού (IBAN),
τα στοιχεία των εργαζομένωντους καθώς και
το ποσό του επιδόματος εορτών Πάσχα 2020 (μικτές αποδοχές εργαζομένου και αναλογούσες εργοδοτικές εισφορές και κρατήσεις) που αντιστοιχεί στο χρονικό διάστημα αναστολής της εργασιακής σχέσης εκάστου μισθωτού και το οποίο καλύπτεται από τον κρατικό προϋπολογισμό.
Οι ιδιοκτήτες ΚΞΓ φέρουν την ευθύνη για την ορθή συμπλήρωση έγκυρου και ενεργού αριθμού λογαριασμού IBAN καθώς και των λοιπών στοιχείων που αναφέρονται στο ειδικό Έντυπο, στο Πληροφοριακό Σύστημα «ΕΡΓΑΝΗ». Η υποβολή του ειδικού Εντύπου για το επίδομα εορτών Πάσχα, ορίζεται από την 1η έως την 10η Ιουλίου
Το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων επεξεργάζεται τα απολύτως αναγκαία στοιχεία όπως δηλώνονται στο ειδικό Έντυπο, του Π.Σ. ΕΡΓΑΝΗ για το σκοπό του ελέγχου και της πληρωμής, του επιδόματος εορτών Πάσχα.
Τα δεδομένα που καταχωρoύνται στις Α.Π.Δ διασταυρώνονται με το Πληροφοριακό Σύστημα «ΕΡΓΑΝΗ» του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων προκειμένου να επιβεβαιωθεί η ορθότητα των στοιχείων που δηλώνονται. Σε περίπτωση αναληθών στοιχείων επιβάλλονται οι προβλεπόμενες, κατά περίπτωση, κυρώσεις.
Πρόγραμμα Προνομιακής δανειοδότησης με εγγύηση από το κράτος του 80%
Τα ΚΞΓ μπορούν να αξιοποιήσουν το Πρόγραμμα του Ταμείου Εγγυοδοσίας Επιχειρήσεων COVID – 19 της Ελληνικής Αναπτυξιακής Τράπεζας
Σύμφωνα με το πρόγραμμα:
Δεν υφίσταται ως υποχρέωση για τη χρηματοδότηση η διατήρηση των θέσεων εργασίας
Χορηγείται δάνειο ύψους:
έως το 25% του τζίρου εσόδων έτους 2019 ή
έως το διπλάσιο του ετήσιου μισθολογικού κόστους του ΚΞΓ
Δίνεται δυνατότητα αποπληρωμής του σε 5 χρόνια.
Το δάνειο θα συναφθεί και θα χορηγηθεί έως την 31η Δεκεμβρίου 2020.
Βασική προυπόθεση είναι η επιχείρηση να είναι συνεπής προς τις υποχρεώσεις της και χρηματοοικονομικά υγιής
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλουν online αίτηση συμμετοχής στο Πληροφοριακό Σύστημα Κρατικών Ενισχύσεων, επιλέγοντας την τράπεζα από την οποία θέλουν να λάβουν το δάνειο.
Για την υποβολή αίτησης, πατήστε εδώ
Αθήνα, 10 Ιουνίου 2020
Προς: Συναδέλφους Ιδιοκτήτες Κέντρων Ξένων Γλωσσών
Α.Διαμαρτυρία προς τους Υπουργούς Οικονομικών και Εργασίας για τη μη ένταξη των Κέντρων Ξένων Γλωσσών στην έκπτωση ενοικίου 40% μηνός Ιουνίου (πατήστε εδώ).Β. Οι εξετάσεις Europalso, ESB διεξάγονται 11 και 12 Ιουλίου, αντίστοιχα. Υπενθυμίζουμε ότι για τη διεξαγωγή των εξετάσεων του Συνδέσμου μας (ESB, Europalso, Cambridge), έχει ληφθεί κάθε μέριμνα για την τήρηση των μέτρωνασφάλειας και υγιεινής των μαθητών μας, όπως αυτά περιγράφονται στο ΦΕΚ 1846/13-5-2020 και επιπλέον βάσει των προδιαγραφών των αντίστοιχων εξεταστικών φορέων.Γ. Συνεχίζοντας τη διαφημιστική καμπάνια των εξετάσεων μας, δημιουργήσαμε νέο σποτ που απευθύνεται σε παιδιά και προβάλλεται ήδη στο Nickelodeon και στο διαδίκτυο. Το σποτ είναι αναρτημένο στη σελίδα μας στο YouTube(πατήστε εδώ) και προτείνουμε να το κατεβάσετε και να το κοινοποιείτε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του σχολείου σας.ΠΡΟΣΚΛΗΣΗO ΠρόεδροςΓεώργιος Ζηκόπουλος και το Διοικητικό Συμβούλιο Π.Σ.Κ.Ι.Κ.Ξ.Γ. σας καλούν να στελεχώσετε τα εξεταστικά κέντραESB–Cambridge–Europalso4-5/7 και 11-12/7
Συμπληρώστε την αίτηση(πατήστε εδώ) και αποστείλτε στο [email protected]Δηλώσεις συμμετοχής: έως 17/6
Θέμα 1ονIEC – International Examination Centre
Για εκπρόθεσμες και συμπληρωματικές αιτήσεις επικοινωνήστεάμεσα με το Γραφείο Εξετάσεων
Θέμα 2ονΕπικαιροποίηση Αδειών, συμπληρωματικά δικαιολογητικά ως 30/6Σύμφωνα με ενημέρωση της Υφυπουργού Παιδείας, όσα ΚΞΓ επικαιροποίησαν φέτος την άδεια τους, μπορούν να καταθέσουν συμπληρωματικά δικαιολογητικά έως 30/6/2020. Πατήστε εδώ
Για οδηγίες για την ανανέωση του πιστοποιητικού πυροπροστασίας(πατήστε εδώ)
Για ηλεκτρονική υποβολή αίτησης για χορήγηση των πιστοποιητικών Πρωτοδικείου, επισκεφθείτε την ψηφιακή πύλη: www.solon.gov.gr
Επικαιροποίηση Αδειών ΚΔΒΜΣύμφωνα με νεώτερη ανακοίνωση πατήστε εδώ, η Γενική Γραμματεία Δια Βίου Μάθησης, θα κάνει δεκτές τις αναγγελίες επικαιροποίησης των ΚΔΒΜ, έως 31/7/2020.
Για την εγγραφή σας στο πληροφοριακό σύστημα ΙΡΙΣ(πατήστε εδώ)
Θέμα 3ονΕπικαιροποίηση ΚΞΓ για τον ιό SARS-COV-2 – Τεχνικός Ασφαλείας
Βίντεο ΕΕΑ: μέτρα ασφάλειας και υγιεινής στα Κέντρα μας (πατήστε εδώ)
Αφού μελετήσετε και εφαρμόσετε τις οδηγίες(πατήστε εδώ) στο Κέντρο σας, θα πρέπει να επικαιροποιήσετε την μελέτη επαγγελματικού κινδύνου, που ήδη έχετε στο βιβλίο Τεχνικού Ασφαλείας, με την εναρμόνιση του κέντρου σας σύμφωνα με τις οδηγίες υγιεινής και ασφάλειας. Για την επικαιροποίηση μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το έγγραφο(πατήστε εδώ) εντάσσοντάς το, μαζί με τα πέντε (5) συνημμένα του, στο βιβλίο Τεχνικού Ασφαλείας.
Πρότυπο πινακίδας ότι τηρούμε τα μέτρα για να αναρτήσουμε στο ΚΞΓ μας, (πατήστε εδώ)
Θέμα 4ονResearch and promotion Centre for T.F.L. Europalso
Βεβαιώσεις σπουδών για ΚΞΓ EuropalsoSociety(πατήστε εδώ)
ΔΩΡΕΑΝΠΑΡΟΧΗ
Θέμα 5ονEuropalso Advisory Offices (A.O.)
Για διαθέσιμες ημέρες για προσωπικά ραντεβού(πατήστε εδώ)
Θέμα 6ονΟμάδα στο Facebook μόνο για ιδιοκτήτες ΚΞΓΚάντε αίτημα αποδοχής στην ομάδας μας (πατήστε εδώ)
Θέμα 7ονTaxAdvisoryOffice, Φορολογικά – Λογιστικά
Πρόγραμμα δανειοδότησης με εγγύηση από το κράτος του 80% (πατήστε εδώ)
Καθορισμός και καταβολή από τον κρατικό προϋπολογισμό του επιδόματος εορτών Πάσχα
«Το διαδίκτυο, είναι φως. Είναι ότι καλύτερο έχουμε, επομένως, λέμε ναι στο διαδίκτυο… Πρέπει να δούμε όμως κάτω από ποιες προϋποθέσεις είναι ασφαλής η πλοήγηση στο διαδίκτυο, γιατί χωρίς ασφαλή πλοήγηση, οι κίνδυνοι είναι δίπλα σας…»
Επιμέλεια: Europalso (p8)
Εμμανουήλ Σφακιανάκης, Υποδιευθυντής Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος
Αν μπορούσαμε να συνοψίσουμε τα βασικότερα χαρακτηριστικά του εγκλήματος μέσω Διαδικτύου, τα οποία τα διαφοροποιούν από το συμβατικό έγκλημα, θα καταλήγαμε στα εξής (είτε αθροιστικά είτε εν μέρει): η ταχύτητα και η ευκολία με την οποία τελείται, η εξάπλωση των αποτελεσμάτων του σε πολλά κράτη (κάτι που καθιστά αδύνατη την ακριβή απομίμηση της συνολικής επελθούσας ζημίας), η απουσία ιχνών με τη συμβατική έννοια της λέξης (π.χ. δακτυλικά αποτυπώματα), η μη αναγκαιότητα φυσικής παρουσίας του δράστη σε συνδυασμό με την ευκολία διαφυγής του και, τέλος, η ανάγκη για υψηλού επιπέδου εξειδικευμένες γνώσεις τόσο από την πλευρά του δράστη όσο και από την πλευρά αυτών που το ερευνούν.
Κανόνες πρόληψης Συμβουλές προς τους γονείς
Ενημερωνόμαστε για τους ιστότοπους που επισκέπτεται το παιδί μας ελέγχοντάς τους και οι ίδιοι.
Προσεγγίζουμε συχνά το παιδί μας και το ρωτάμε με φιλικό τρόπο για τη δραστηριότητά του στο Διαδίκτυο.
Έχουμε κι εμείς θέση στο χώρο όπου βρίσκεται ο υπολογιστής.
Θέτουμε ως βασικό κανόνα στο παιδί μας να μη δίνει προσωπικές πληροφορίες κατά την πλοήγησή του στο Διαδίκτυο.
Συμβουλεύουμε το παιδί μας να μη συναντήσει άτομα που γνώρισε στο Διαδίκτυο, αναφέροντάς του πραγματικά παραδείγματα αποπλανήσεων.
Ζητάμε από το παιδί να μας ενημερώσει αν κάποιος του έστειλε υλικό που το προσέβαλε ή το προσέγγισε με ύποπτο τρόπο.
Δε δημοσιοποιούμε φωτογραφίες με τα παιδιά μας στο Διαδίκτυο.
Χρησιμοποιούμε φίλτρα στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές των παιδιών μας. Πρόκειται για πακέτα λογισμικού τα οποία εμποδίζουν την πρόσβαση σε συγκεκριμένες ιστοσελίδες με παράνομο/βλαβερό περιεχόμενο.
Ανήλικοι δράστες του cyberbullying
Σε έρευνα που διενεργήθηκε από το μη κερδοσκοπικό οργανισμό «ΝΕΟΙ» σε τελικό δείγμα τετρακοσίων είκοσι δύο (422) παιδιών, ηλικίας δεκατριών έως δεκαοκτώ ετών (διακόσια εβδομήντα πέντε αγόρια και εκατόν σαράντα εφτά κορίτσια), διαπιστώθηκε ότι:
Το 16% των αγοριών και το 22% των κοριτσιών ηλικίας δεκατριών έως δεκαοκτώ ετών δηλώνουν ότι έχουν πέσει θύματα κυβερνοεκφοβισμού (όπως αποδίδεται στα ελληνικά ο όρος cyberbullying),
Το 32% είχαν δεχτεί εκφοβισμό με δημοσίευση στο Διαδίκτυο προσωπικών φωτογραφιών τους, το 11% λεκτικό εκφοβισμό –αποκάλυψη συμβάντων προσωπικού ενδιαφέροντος– κι ένα 3,5% δήλωσε ότι ο εκφοβισμός έγινε με χυδαίο λεξιλόγιο- ύβρεις,
Το 10% των αγοριών απάντησε θετικά στην ερώτηση εάν έχουν εκφοβίσει μέσω Διαδικτύου ή με τη χρήση άλλων νέων τεχνολογιών κάποιον συμμαθητή, φίλο ή γνωστό τους,
Το 42% (σχεδόν ένας στους δύο!) απάντησε ότι ξέρουν ή έχουν ακούσει για κάποιον γνωστό που έχει πέσει θύμα εκφοβισμού μέσω Διαδικτύου και νέων τεχνολογιών.
Το Διαδίκτυο, με τις άπειρες δυνατότητες που προσφέρει, δίνει την ευκαιρία σε άτομα με ιδιαίτερες ικανότητες και, ταυτόχρονα, εγκληματική προσωπικότητα να τελέσουν εντυπωσιακά και ιδιαίτερα επικίνδυνα εγκλήματα. Αυτό όμως, δεν σημαίνει με κανέναν τρόπο ότι πρέπει να πάψουμε να το χρησιμοποιούμε. Όσο ακολουθούμε τους κανόνες ασφαλούς πλοήγησης και ενημερωνόμαστε διαρκώς για τυχόν νέες απειλές, μπορούμε να αισθανόμαστε ασφαλείς.
Ιδιοκτήτρια Κέντρου Ξένων Γλωσσών στην περιοχή του Χαϊδαρίου αναζητά ενδιαφερόμενο/η για πώληση της επιχείρησης και ενοικίαση επαγγελματικού ακινήτου.
Το ΚΞΓ είναι σε λειτουργία από το 2004, πλήρως εξοπλισμένο, διαθέτει 4 αίθουσες διδασκαλίας, διαδραστικούς πίνακες, γραμματεία, 2 WC και βοηθητικό χώρο.
Πρόσθετα στοιχεία:
Αθήνα, 1 Ιουνίου 2020
Προς: Συναδέλφους Ιδιοκτήτες Κέντρων Ξένων Γλωσσών
Για τη διεξαγωγή των εξετάσεων του Συνδέσμου μας (ESB, Europalso, Cambridge), έχει ληφθεί κάθε μέριμνα για την τήρηση των μέτρωνασφάλειας και υγιεινής των μαθητών μας, όπως αυτά περιγράφονται στο ΦΕΚ 1846/13-5-2020 και επιπλέον βάσει των προδιαγραφών των αντίστοιχων εξεταστικών φορέων.ΠΡΟΣΚΛΗΣΗO ΠρόεδροςΓεώργιος Ζηκόπουλος και το Διοικητικό Συμβούλιο Π.Σ.Κ.Ι.Κ.Ξ.Γ. σας καλούν να αξιοποιήσετε τα μοναδικά οφέλη και τις πολυάριθμες παροχές που εξασφαλίζει η συμμετοχή σας στις εξετάσεις του Συνδέσμου μας:Ημερομηνίες Διεξαγωγής ΓραπτώνESB, EUROPALSO(πατήστε εδώ)11-12/7Παράταση δηλώσεων: έως 05/06CAMBRIDGE
CPE, FCE fs, KET fs, PET fs, YLE:4-5/7
CAE:11/7
Για εκπρόθεσμες και συμπληρωματικές αιτήσεις επικοινωνήστε άμεσα με το Γραφείο Εξετάσεων
Στελέχωση εξεταστικών κέτρων ESB–Cambridge–Europalso κατά τις ημέρες διεξαγωγής των εξετάσεων, 4-5/7 και 11-12/7.
Δηλώσεις συμμετοχής: έως 5/6
Θέμα 1ονΕπικαιροποίηση Αδειών, συμπληρωματικά δικαιολογητικά ως 30/6Σύμφωνα με ενημέρωση της Υφυπουργού Παιδείας, όσα ΚΞΓ επικαιροποίησαν φέτος την άδεια τους, μπορούν να καταθέσουν συμπληρωματικά δικαιολογητικά έως 30/6/2020. Πατήστε εδώ
Για οδηγίες για την ανανέωση του πιστοποιητικού πυροπροστασίας(πατήστε εδώ)
Για ηλεκτρονική υποβολή αίτησης για χορήγηση των πιστοποιητικών Πρωτοδικείου, επισκεφθείτε την ψηφιακή πύλη: www.solon.gov.gr
Επικαιροποίηση Αδειών ΚΔΒΜΣύμφωνα με νεώτερη ανακοίνωση πατήστε εδώ, η Γενική Γραμματεία Δια Βίου Μάθησης, θα κάνει δεκτές τις αναγγελίες επικαιροποίησης των ΚΔΒΜ, έως 31/7/2020.
Για την εγγραφή σας στο πληροφοριακό σύστημα ΙΡΙΣ(πατήστε εδώ)
Θέμα 2ονΕπικαιροποίηση ΚΞΓ για τον ιό SARS-COV-2 – Τεχνικός Ασφαλείας
Βίντεο ΕΕΑ: μέτρα ασφάλειας και υγιεινής στα Κέντρα μας (πατήστε εδώ)
Αφού μελετήσετε και εφαρμόσετε τις οδηγίες(πατήστε εδώ) στο Κέντρο σας, θα πρέπει να επικαιροποιήσετε την μελέτη επαγγελματικού κινδύνου, που ήδη έχετε στο βιβλίο Τεχνικού Ασφαλείας, με την εναρμόνιση του κέντρου σας σύμφωνα με τις οδηγίες υγιεινής και ασφάλειας. Για την επικαιροποίηση μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το έγγραφο(πατήστε εδώ) εντάσσοντάς το, μαζί με τα πέντε (5) συνημμένα του, στο βιβλίο Τεχνικού Ασφαλείας.
Πρότυπο πινακίδας ότι τηρούμε τα μέτρα για να αναρτήσουμε στο ΚΞΓ μας, (πατήστε εδώ)
Θέμα 3ονWebinar για διαδικτυακά μαθήματαΕπαναλαμβάνεται το εκπαιδευτικό webinar για διαδικτυακά μαθήματα την Τετάρτη, 3/6, 11.30 με εισηγητή τον κ. Ελευθέριο Χέλμη.Δηλώσεις: 2103830752, 801-2227777, europalso@europalso.grΌσοι συνάδελφοι παρακολουθήσατε τα προηγούμενα webinars και έχετε ερωτήματα, σας συστήνουμε να τα προωθήσετε γραπτώς στη γραμματεία του Συνδέσμου. Θα απαντηθούν κατά τη διάρκεια του webinar της 3/6.Θέμα 4ονResearchandpromotionCentreforT.F.L. Europalso
Βεβαιώσεις σπουδών για ΚΞΓ EuropalsoSociety(πατήστε εδώ)
ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΡΟΧΗ
Θέμα 5ονΟμάδα στο Facebook μόνο για ιδιοκτήτες ΚΞΓΚάντε αίτημα αποδοχής στην ομάδας μας (πατήστε εδώ)
Θέμα 6ονTaxAdvisoryOffice, Φορολογικά – Λογιστικά
Διευκρινήσεις για συμβάσεις εργασίας καθηγητών ΚΞΓ (πατήστε εδώ)
Με νέα διάταξη η εφαρμογή του μέτρου μείωσης των ασφαλιστικών εισφορών ΕΦΚΑ (πρώην ΟΑΕΕ) κατά 25% επεκτείνεται και για τις ασφαλιστικές εισφορές Απριλίου πληρωτέες έως 31/5/2020.
Οι βεβαιωμένες οφειλές και οι ρυθμίσεις δόσεων που πληρώνονται στο διάστημα 1/5/2020 έως 31/5/2020 έχουν έκπτωση 25%. Σε διαφορετική περίπτωση, μπορούν να πληρωθούν έως 30/9/2020, χωρίς πρόστιμα και προσαυξήσεις.
Έκπτωση ενοικίου 40%.
Με προς ψήφιση νομοσχέδιο, προβλέπεται επιπρόσθετα εκπτωση 25% και για τις οφειλές προς την εφορία μηνός Μαρτίου που πληρώθηκαν εμπρόθεσμα το διάστημα 11/3/2020 – 29/3/2020. Η έκπτωση θα χορηγηθεί με μελλοντικούς συμψηφισμούς υφιστάμενων ή μελλοντικών οφειλών που η πληρωμή τους πρέπει να γίνει από 1/6/2020 και έπειτα.
ΡΥΘΜΙΣΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΕΙΣΦΟΡΩΝ
Παράταση προθεσμίας για την υποβολή αίτησης για την υπαγωγή σε ρύθμιση του συνόλου των οφειλών που δημιουργήθηκαν έως και 31.12.2018 για τις ατομικές επιχειρήσεις κατά τέσσερις (4) μήνες, δηλαδή έως 30.9.2020 (αντί 31.5.2020).
ΑΙΤΗΣΕΙΣ – ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΤΟ ΕΡΓΑΝΗ
Τα ΚΞΓ που επαναλειτουργούν μέσα στον Μάιο προβαίνουν: α) σε αναστολή συμβάσεων εργασίας για το προσωπικό που δεν θα εργαστεί, β) σε άρση των αναστολών συμβάσεων εργασίας για το προσωπικό που θα εργαστεί. Οι σχετικές Υπεύθυνες Δηλώσεις υποβάλλονται συγκεντρωτικά από 1.6.2020 έως 7.6.2020. Η καταβολή αποζημίωσης ειδικού σκοπού στο προσωπικό που δεν θα εργαστεί θα πραγματοποιηθεί από 10.6.2020 έως και 12.6.2020.
Αθήνα, 22 Μαίου 2020
Προς: Συναδέλφους Ιδιοκτήτες Κέντρων Ξένων Γλωσσών
Θέμα 1ονΕνέργειες, Διεκδικήσεις καιΠαρεμβάσεις προέδρου, κ. Ζηκόπουλου και Δ.Σ. για την στήριξη των Κέντρων Ξένων ΓλωσσώνΣυνεχίζοντας τις ενέργειες – διεκδικήσεις εστάλη επιστολή διαμαρτυρίας στα Υπουργεία Ανάπτυξης, Οικονομικών και Εργασίας. Για τις τελευταίες επιστολές διεκδικήσεων πατήστε παρακάτω: Παιδείας, Οικονομικών και Εργασίας, ΕΕΑ, ΕΟΠΠΕΠ, Δήμοι– ΚΕΔΕ, Παράλληλα με τις διεκδικήσεις μας στα αρμόδια Υπουργεία, επικοινωνούμε τα αιτήματά μας και μέσω των ΜΜΕ, όπως: ΕΡΤ1, ΑΝΤ1, ΣΚΑΪ, OPENTV, Αθήνα 9,84 και RealRadio.Συνεχίζουμε τον αγώνα μας.
Θέμα 2ονWebinar για διαδικτυακά μαθήματαΕπαναλαμβάνεται το εκπαιδευτικό webinar για διαδικτυακά μαθήματα την Τρίτη, 26/5, 11.00 με εισηγητή τον κ. Ελευθέριο Χέλμη.Δηλώσεις: 2103830752, 801-2227777, europalso@europalso.grΌσοι συνάδελφοι παρακολουθήσατε το προηγούμενο webinar και έχετε ερωτήματα σας συστήνουμε να τα προωθήσετε γραπτώς στη γραμματεία του Συνδέσμου προκειμένου να σας απαντηθούν κατά τη διάρκεια του webinar της 26/5.
Θέμα 3ονIEC – International Examination CentreΗμερομηνίες διεξαγωγής γραπτών:EUROPALSO, ESB(πατήστε εδώ), 11-12/7 Δηλώσεις έως 29/5CAMBRIDGECPE, FCE fs, KET fs, PET fs, YLE:4-5/7– CAE:11/7Θέμα 4ονResearch and promotion Centre for T.F.L. Europalso
Βεβαιώσεις σπουδών για ΚΞΓ EuropalsoSociety(πατήστε εδώ)
ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΡΟΧΗ
Θέμα 5ον: Μέτρα προστασίας και υγιεινής για εκπαιδευτικές μονάδεςΥπενθυμίζουμε την υποχρέωση απόστασης 1,5m μεταξύ των μαθητών.
Για την εγκύκλιο του Υπ.Εργασίας σχετικά με την προστασία της υγείας και ασφάλειας των εργαζομένων, πατήστε εδώ
Για την εγκύκλιο του Υπ.Υγείας σχετικά με την χρήση των κλιματιστικών μονάδων, πατήστε εδώ
Για την επικαιροποιημένηοδηγία του ΕΟΔΥ σχετικά με τον τρόπο διαχείρισης ύποπτου κρούσματος σε εκπαιδευτική μονάδα, πατήστε εδώ
Θέμα 6ονΕπικαιροποίηση Αδειών ΚΞΓ, ανά διετία, έως 31/5Σύμφωνα με νεώτερη ενημέρωση της Υφυπουργού Παιδείας, όσα ΚΞΓ επικαιροποιούν φέτος την άδεια τους, καταθέτουν όσα δικαιολογητικά μπορούν να προσκομίσουν, εμπρόθεσμα, έως 31/5. Για τα υπόλοιπα δικαιολογητικά δίνεται χρονικό περιθώριο ενός μηνός από τη λήξη της προθεσμίας, δηλαδή έως 30/6/2020. Πατήστε εδώ Συνεχίζουμε να πιέζουμε για περαιτέρω παράταση.
Για οδηγίες για την ανανέωση του πιστοποιητικού πυροπροστασίας(πατήστε εδώ)
Επικαιροποίηση Αδειών ΚΔΒΜΣύμφωνα με νεώτερη ανακοίνωση πατήστε εδώ, η Γενική Γραμματεία Δια Βίου Μάθησης, θα κάνει δεκτές τις αναγγελίες επικαιροποίησης των ΚΔΒΜ, έως 31/7/2020.
Για την εγγραφή σας στο πληροφοριακό σύστημα ΙΡΙΣ(πατήστε εδώ)
ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ: έως 25/5
Θέμα 7ον:Ομάδα στο Facebook μόνο για ιδιοκτήτες ΚΞΓΚάντε αίτημα αποδοχής στην ομάδας μας (πατήστε εδώ)
Θέμα 8ον: TaxAdvisoryOffice, Φορολογικά – ΛογιστικάΣε επόμενο webinar που θα σας ανακοινώσουμε σύντομα θα αναλύσουμε τα νέα φοροτεχνικά και εργασιακά ζητήματα που αφορούν το ΚΞΓ μας και τους εργαζομένους μας. Στείλτε μας τα ερωτήματα σας για να αναλυθούν.