More
    ΑρχικήΕιδήσειςΣυνδικαλιστικάΕπιστολή ΠΣΚΙΚΞΓ σε Πρωθυπουργό και Υπουργεία για τα μαύρα ιδιαίτερα και παράνομα...

    Επιστολή ΠΣΚΙΚΞΓ σε Πρωθυπουργό και Υπουργεία για τα μαύρα ιδιαίτερα και παράνομα οικοδιδασκαλεία

    Για το φλέγον ζήτημα των παράνομων οικοδιδασκαλείων και των μαύρων ιδιαιτέρων μαθημάτων αποστείλαμε επιστολή διαμαρτυρίας στον Πρωθυπουργό, τα Υπουργεία Οικονομικών, Οικονομίας, Παιδείας και Εργασίας και όλους τους Βουλευτές. πατήστε εδώ

    [embeddoc url=”https://europalso.gr/downloads/temp/epistoli_se_ypourgeia.pdf” download=”all”]

    Εντωμεταξύ, είναι μεγάλη η ανταπόκριση των ιδιοκτητών ΚΞΓ που προσυπογράφουν τις προτάσεις μας για εξεύρεση λύσης σε αυτή τη μάστιγα. Η εκστρατεία συγκέντρωσης υπογραφών συνεχίζεται. Για να ‘κατεβάσετε’ και να υπογράψετε την επιστολή πατήστε εδώ.

    [embeddoc url=”https://europalso.gr/downloads/temp/epistoli_gia_idiaitera_final.pdf” download=”all”]

    Ενισχύστε τον αγώνα μας προς όφελος όλου του Κλάδου προωθώντας την επιστολή, το συντομότερο, στη γραμματεία του Συνδέσμου μας

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
    - Advertisment -
    Τελευταία Νέα
    Γραφείο Εξετάσεων

    Εξετάσεις Europalso: Γιατί είναι σημαντικές για τους μαθητές

    Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΕ ΤΙΣ  ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ EUROPALSO FOR QUALITY TESTING ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚH ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ  ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ Κάθε χρόνο χιλιάδες παιδιά σε όλη την Ελλάδα συµµετέχουν...

    Εξετάσεις ESB, EUROPALSO, IFG, GOETHE Μαΐου 2025: Εγγραφές – Διαδικασία –...

    Δείτε τη διαδικασία για την εγγραφή υποψηφίων καθώς και τις προθεσμίες και όλες τις διευκρινήσεις σχετικά με τις εξετάσεις περιόδου Μαΐου 2024 ESB, EUROPALSO,...

    Εξετάσεις Γλωσσομάθειας ESB Μαΐου 2025: Αιτήσεις – Προθεσμίες

    ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΒΡΕΤΑΝΙΚΟ ΦΟΡΕΑ To ESB, English Speaking Board (International) Ltd με περισσότερα από 72 χρόνια εμπειρίας (ιδρύθηκε το 1953)...

    Διαδικτυακό σεμινάριο Speaking ESB, Σάββατο 23/11/2024, 11.30 π.μ.

    Διαδικτυακό σεμινάριο Speaking ESB για μαθητές και καθηγητές των Κέντρων μας, Σάββατο 23/11/2024, 11.30 π.μ. Πως να βοηθήσουμε τους μαθητές μας να αποδώσουν καλύτερα...