Φορολογικές Υποχρεώσεις Μάρτιος 2021
- Έως 31/03 η ηλεκτρονική υποβολή και η απόδοση μέσω Πιστωτικού Ιδρύματος, (Τράπεζες-ΕΛ.ΤΑ.), του Φ.Μ.Υ. που παρακρατήθηκε, (εφόσον παρακρατήθηκε από το προσωπικό μας), το μήνα Ιανουάριο 2021.
- Έως 31/03 η ηλεκτρονική υποβολή και η απόδοση μέσω Πιστωτικού Ιδρύματος, (Τράπεζες-ΕΛ.ΤΑ.), της Προσωρινής Δήλωσης του Φόρου Αμοιβών Λοιπών Τρίτων που παρακρατήθηκε, (εφόσον παρακρατήθηκε), τον μήνα Ιανουάριο 2021.
- Έως 31/03 η χειρόγραφη υποβολή στις Δ.Ο.Υ. και η απόδοση μέσω Πιστωτικού Ιδρύματος, (Τράπεζες, ΕΛ.ΤΑ.), της Δήλωσης του Χαρτοσήμου Αμοιβών Λοιπών Τρίτων που παρακρατήθηκε, (εφόσον παρακρατήθηκε), τον μήνα Ιανουάριο 2021.
- Έως 31/03 Αποζημίωση ν.2112/20 λόγω απολύσεως μισθωτών ,υποβολή και απόδοση παρακρατηθέντος φόρου μηνός Ιανουαρίου 2021.
- Έως 31/03 η απόδοση εισφορών Ι.Κ.Α. μηνός Φεβρουαρίου 2021.
- Έως 31/03 η ηλεκτρονική υποβολή Α.Π.Δ. μηνός Φεβρουαρίου 2021.
- Παράταση έως 10/03, στην προθεσμία υποβολής των Αναλυτικών Περιοδικών Δηλώσεων (Α.Π.Δ.) εργοδοτών κοινών επιχειρήσεων Ιανουαρίου 2021 και Δώρου Χριστουγέννων έτους 2020 (απόφαση υπ’ αριθμ. 89/Συν.7η /25.2.2021, ΔΣ ΕΦΚΑ).
- Έως 29.3.2021 η υποβολή βεβαιώσεων αποδοχών, αμοιβών από επιχειρηματική δραστηριότητα και εισοδημάτων από μερίσματα, τόκους και δικαιώματα που καταβλήθηκαν στο φορολογικό έτος και τον φόρο που παρακρατήθηκε.
- Έως 31/03 συγκεντρωτικές καταστάσεις πελατών – προμηθευτών ημερολογιακού έτους 2020 (άρθρο 21, Ν.4172/2013).
Εγκύκλιος 23/2/21: Εξετάσεις Χειμερινής & Θερινής Περιόδου – Εμβολιασμός Covid-19 – Απαλλαγή από Δημοτικά Τέλη – Διευκρίνιση για άδειες διδασκαλίας – Φορολογικά
Αθήνα, 23 Φεβρουαρίου 2021
Προς: Συναδέλφους Ιδιοκτήτες Κέντρων Ξένων Γλωσσών
Θέμα 1ον IEC – International Examination Centre
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
O Πρόεδρος Γεώργιος Ζηκόπουλος και το Διοικητικό Συμβούλιο Π.Σ.Κ.Ι.Κ.Ξ.Γ. σας καλούν να αξιοποιήσετε τα μοναδικά οφέλη και τις πολυάριθμες παροχές που εξασφαλίζει η συμμετοχή σας στις εξετάσεις του Συνδέσμου μας:
ESB – Europalso – Cambridge – IELTS
ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΔΗΛΩΣΤΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ
2103830752, 801-2227777 (με αστική χρέωση για όλη την Ελλάδα)
Προσοχή! Για τις εγγραφές σας στις εξετάσεις ESB, δεν απαιτούνται τα email των υποψηφίων σας καθώς η έκδοση e-certificates μετατίθεται σε μελλοντικό χρόνο.
Εξετάσεις ESB Χειμερινής Περιόδου
Υπενθυμίζουμε ότι οι εξετάσεις ESB, στην περίπτωση που δεν μας δοθεί η δυνατότητα να τις διεξάγουμε δια ζώσης, θα διεξαχθούν διαδικτυακά (online) το Σαββατοκύριακο, 20 και 21 Μαρτίου. Για περισσότερες πληροφορίες και λεπτομέρειες επικοινωνείστε με το γραφείο εξετάσεων: 2103830752 (εσωτ. 1).
Εξετάσεις CAMBRIDGE Χειμερινής Περιόδου
Οι εξετάσεις Cambridge προγραμματίζονται να διεξαχθούν το Μάρτιο εφόσον το επιτρέψουν οι υγειονομικές συνθήκες και σύμφωνα με τις ημερομηνίες που ορίζει το Cambridge για κάθε επίπεδο.
Ειδικότερα για το επίπεδο CPE η μοναδική ημερομηνία εξέτασης είναι 6 Μαρτίου. Για την οριστικοποίηση των ημερομηνιών για τα επίπεδα YLE, Α2 Key, B1 Preliminary, FCE fs και CAE, και ότι νεώτερο από το Cambridge, θα σας ενημερώσουμε άμεσα.
Ημερομηνίες – Προθεσμίες – Εξέταστρα Θερινής Περιόδου
- EUROPALSO: 29/5 (πατήστε εδώ)
- ESB: 30/5 (πατήστε εδώ)
- CAMBRIDGE (πατήστε εδώ)
Ο Πρόεδρος | Η Γεν. Γραμματέας |
Γεώργιος Ζηκόπουλος | Έφη Θεοχάρη |
Πολυγλωσσία: μύθοι και προκλήσεις
Την αξία της διγλωσσίας και της πολυγλωσσίας καθώς και τα πλεονεκτήματά τους υπογραμμίζει η καθηγήτρια Γλωσσολογίας του Τμήματος Φιλολογίας του ΑΠΘ Δέσποινα Παπαδοπούλου, μιλώντας στο Αθηναϊκό/Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων.
«Έχουν υπάρξει πολλές έρευνες που δείχνουν ότι οι δίγλωσσοι και οι πολύγλωσσοι ομιλητές έχουν καλύτερες γνωστικές ικανότητες από τους μονόγλωσσους κυρίως σε ό,τι αφορά την εστίαση της προσοχής τους σε πολλά έργα και τη δυνατότητα που έχουν να μετατοπίζουν την προσοχή τους από τη μία δραστηριότητα στην άλλη. Ένα άλλο πλεονέκτημα που εμφανίζουν τα δίγλωσσα/πολύγλωσσα παιδιά είναι να αντιλαμβάνονται ευκολότερα ή και νωρίτερα την οπτική του άλλου σε σχέση με τα μονόγλωσσα παιδιά», επισημαίνει η καθηγήτρια Γλωσσολογίας του ΑΠΘ, εξηγώντας πως όλα αυτά έχουν καταγραφεί από μια σειρά πειραματικών ερευνών.
Στα πλεονεκτήματα της διγλωσσίας και της πολυγλωσσίας, η κ. Παπαδοπούλου συγκαταλέγει και το γεγονός ότι «είναι πιο εύκολο για τα δίγλωσσα άτομα να μάθουν περισσότερες γλώσσες και για τα άτομα μεγαλύτερης ηλικίας έχει φανεί ότι οι δίγλωσσοι και πολύγλωσσοι μπορεί να παρουσιάσουν συμπτώματα άνοιας αργότερα σε σχέση με τους μονόγλωσσους γιατί ουσιαστικά, όταν είσαι δίγλωσσος, το μυαλό σου έχει μάθει να σκέφτεται μέσα από δύο γλωσσικά συστήματα, άρα χειρίζεσαι δύο γλώσσες και αυτή η εναλλαγή μεταξύ των δύο γλωσσών, μεταξύ δύο λεξιλογίων και δύο γραμματικών συστημάτων, βελτιώνει γενικότερα τις γνωστικές σου λειτουργίες».
Ορισμένα ακόμη από τα γενικά πλεονεκτήματα της πολυγλωσσίας είναι ότι οδηγεί σε περισσότερες επαγγελματικές ευκαιρίες, βελτιώνει την πολιτισμική ευαισθητοποίηση, δίνει πρόσβαση σε περισσότερους πληθυσμούς, μπορεί να “σώσει” γλώσσες που απειλούνται με εξαφάνιση, ενώ μιλώντας περισσότερες γλώσσες τα ταξίδια γίνονται πιο άνετα. «Όταν μαθαίνουμε μια διάλεκτο ή μια γλώσσα που είναι προς εξαφάνιση της δίνουμε τη δυνατότητα να επιβιώσει, να σωθεί κατά κάποιον τρόπο», αναφέρει χαρακτηριστικά η κ. Παπαδοπούλου.
Μύθος ότι η διγλωσσία μπερδεύει τα παιδιά
Μια ευρέως διαδεδομένη αντίληψη είναι ότι η διγλωσσία μπερδεύει τα παιδιά, αλλά όπως εξηγεί στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η καθηγήτρια γλωσσολογίας του ΑΠΘ, πρόκειται για έναν μύθο. «Tα παιδιά είναι σε θέση να μάθουν και τις δύο γλώσσες ταυτόχρονα εφόσον βέβαια έχουν επαρκή έκθεση και στα δύο γλωσσικά συστήματα», τονίζει η κ. Παπαδοπούλου. «Στα πρώτα στάδια της γλωσσικής ανάπτυξης των δίγλωσσων παιδιών», εξηγεί, «κάποιες φορές μπορεί να παρατηρείται μια μικρή γλωσσική καθυστέρηση ή ότι η μία γλώσσα παρεμβάλλεται στην άλλη αλλά αυτές οι δυσκολίες διαρκούν για μικρό χρονικό διάστημα και πολύ γρήγορα τα παιδιά είναι σε θέση να διαχωρίσουν τα δύο γλωσσικά συστήματα και να τα μάθουν όπως θα τα μάθαινε κι ένας μονόγλωσσος ομιλητής».Η διδασκαλία σε δίγλωσσους μαθητές
Σε ό,τι αφορά τη διδασκαλία σε δίγλωσσους μαθητές και κυρίως στα παιδιά που έχουν μεταναστευτικό και προσφυγικό υπόβαθρο, το σημαντικό, όπως τονίζει η κ. Παπαδοπούλου, «είναι πως πρέπει να διατηρείται η μητρική τους γλώσσα γιατί η έρευνα έχει δείξει πως όταν η δεύτερη γλώσσα -στη δική μας περίπτωση τα ελληνικά- χτίζεται πάνω στην προϋπάρχουσα γνώση της μητρικής, τότε μαθαίνεται και η δεύτερη γλώσσα καλύτερα». «Είναι μύθος ότι τα παιδιά δεν πρέπει να ακούνε άλλη γλώσσα πέραν της ελληνικής για να μάθουν πολύ καλά τα ελληνικά», σημειώνει και εξηγεί πως «όταν ενισχύεται και η μητρική τους παράλληλα με τη δεύτερη γλώσσα, η έρευνα έχει δείξει ότι έχουν περισσότερες πιθανότητες να μάθουν καλά και τη δεύτερη γλώσσα». Σχολιάζοντας κάποιες ενστάσεις για την παρουσία προσφυγόπουλων/μεταναστόπουλων μέσα στα σχολεία, η καθηγήτρια Γλωσσολογίας του ΑΠΘ υπογραμμίζει: «Αν αξιοποιηθεί ο γλωσσικός πλούτος αυτών των παιδιών μέσα στην τάξη μπορούν να ωφεληθούν και τα μονόγλωσσα παιδιά. Μπορεί να αξιοποιηθούν οι γλωσσικές γνώσεις των παιδιών, να γίνει σύγκριση με την ελληνική ή ακόμη και με μια ξένη γλώσσα που μαθαίνεται στα σχολεία και ουσιαστικά μέσα από αυτή τη σύγκριση των διαφορετικών γλωσσών να αναπτυχθούν οι γλωσσικές αλλά και οι γνωστικές ικανότητες και των μονόγλωσσων παιδιών. Υπάρχουν συγκεκριμένες έρευνες, οι οποίες δείχνουν ότι τα μονόγλωσσα παιδιά που βρίσκονται μέσα σε μια πολύγλωσση και πολυπολιτισμική τάξη και μαθαίνουν μια τρίτη γλώσσα αναπτύσσουν νωρίτερα τις γνωστικές τους λειτουργίες σε σχέση με τα μονόγλωσσα παιδιά που είναι σε μια μονόγλωσση τάξη».Εγκύκλιος 15/2/21: Εξετάσεις Χειμερινής & Θερινής Περιόδου – Νέες Βεβαιώσεις Κίνησης – Εμβολιασμός κατά Covid-19 – Δημοτικά Τέλη – 42o Συνέδριο TESOL – Φορολογικά
Αθήνα, 15 Φεβρουαρίου 2021
Προς: Συναδέλφους Ιδιοκτήτες Κέντρων Ξένων Γλωσσών
Θέμα 1ον IEC – International Examination Centre
Εξετάσεις ESB Χειμερινής Περιόδου
Υπενθυμίζουμε ότι οι εξετάσεις ESB, στην περίπτωση που δεν μας δοθεί η δυνατότητα να τις διεξάγουμε δια ζώσης, θα διεξαχθούν διαδικτυακά (online) το Σαββατοκύριακο, 20 και 21 Μαρτίου. Για περισσότερες πληροφορίες και λεπτομέρειες επικοινωνείστε με το γραφείο εξετάσεων: 2103830752 (εσωτ. 1).
Εξετάσεις CAMBRIDGE Χειμερινής Περιόδου
Οι εξετάσεις Cambridge προγραμματίζονται να διεξαχθούν το Μάρτιο εφόσον το επιτρέψουν οι υγειονομικές συνθήκες και σύμφωνα με τις ημερομηνίες που ορίζει το Cambridge για κάθε επίπεδο.
Ειδικότερα για το επίπεδο CPE η μοναδική ημερομηνία εξέτασης είναι 6 Μαρτίου. Για την οριστικοποίηση των ημερομηνιών για τα επίπεδα YLE, Α2 Key, B1 Preliminary, FCE fs και CAE, και ότι νεώτερο από το Cambridge, θα σας ενημερώσουμε άμεσα.
Ημερομηνίες – Προθεσμίες – Εξέταστρα Θερινής Περιόδου
- EUROPALSO: 29/5 (πατήστε εδώ)
- ESB: 30/5 (πατήστε εδώ)
- CAMBRIDGE (πατήστε εδώ)
- «Human Rights in Education, Literature & Art» (πατήστε εδώ)
- Διεξαγωγή: 6-7/3/2020
- Για το αναλυτικό πρόγραμμα, θα ενημερωθείτε σύντομα
Ο Πρόεδρος | Η Γεν. Γραμματέας |
Γεώργιος Ζηκόπουλος | Έφη Θεοχάρη |
Εγκύκλιος 5/2/21: Παρεμβάσεις & Ενέργειες για θέματα του Κλάδου – Εξετάσεις Χειμερινής & Θερινής Περιόδου – Δημοτικά Τέλη – 42o Συνέδριο TESOL – Φορολογικές ενημερώσεις
Αθήνα, 5 Φεβρουαρίου 2021
Προς: Συναδέλφους Ιδιοκτήτες Κέντρων Ξένων Γλωσσών
Συνεχίζοντας τις ενέργειές μας για τα θέματα του κλάδου, στην τηλεδιάσκεψη του ΕΕΑ την 1η Φεβρουαρίου ο Πρόεδρος κ. Γ. Ζηκόπουλος έκανε παρέμβαση στον Υπουργό Εργασίας, κ. Κωστή Χατζηδάκη για την άμεση επαναλειτουργία των ΚΞΓ με δια ζώσης εκπαίδευση, εστιάζοντας στα μαύρα ιδιαίτερα μαθήματα και τα οικοδιδασκαλεία που αλωνίζουν ανεξέλεγκτα. Επιπλέον, αναφέρθηκε και στον αποκλεισμό της πλειοψηφίας των ΚΞΓ από τις επιστρεπτέες προκαταβολές 4 και 5. Ο Υπουργός δεσμεύτηκε να απαντήσει στα αιτήματά μας. Δείτε εδώ την παρέμβαση του Προέδρου. Πρόσθετα αποστείλαμε και σχετικό υπόμνημα.
Το νομοσχέδιο που συμπεριλαμβάνει το πάγιο αίτημά μας για κατάργηση της επικαιροποίησης των αδειών μας κάθε δύο χρόνια έχει βγει από την διαβούλευση και αναμένουμε να κατατεθεί στη βουλή προς ψήφιση.
Συνεχίζουμε τις διαμαρτυρίες και ενέργειές μας για τα διάφορα θέματα του κλάδου μας που έχουν προκύψει πρόσφατα, όπως ΑΜΕΑ, Δημοτικά Τέλη (πατήστε εδώ).
Θέμα 1ον IEC – International Examination Centre
Εξετάσεις ESB Χειμερινής Περιόδου
Οι εξετάσεις ESB χειμερινής περιόδου θα λάβουν χώρα αμέσως μόλις το επιτρέψουν οι υγειονομικές συνθήκες. Εφόσον έως Μάρτιο δεν βελτιωθεί η κατάσταση, οι εξετάσεις ESB θα διεξαχθούν διαδικτυακά (online) το Σαββατοκύριακο, 20 και 21 Μαρτίου. Για την διαδικασία online, (πατήστε εδώ). Σύντομα θα λάβετε περισσότερες οδηγίες και λεπτομέρειες, καθώς και links με προσομοίωση του online test.
Ημερομηνίες Εξετάσεων Θερινής Περιόδου
- EUROPALSO: 29/5
- ESB: 30/5
- CAMBRIDGE: CAE, CPE: 15/5
- FCE fs: 16/5
- YLE, KET fs, PET fs, FCE fs: 5/6
- «Human Rights in Education, Literature & Art» (πατήστε εδώ)
- Διεξαγωγή: 6-7/3/2020
- Για το αναλυτικό πρόγραμμα, θα ενημερωθείτε σύντομα
Ο Πρόεδρος | Η Γεν. Γραμματέας |
Γεώργιος Ζηκόπουλος | Έφη Θεοχάρη |
Εξετάσεις ESB – Cambridge – Europalso Χειμερινής – Θερινής Περιόδου 2021: Ημερομηνίες, Προθεσμίες
Εξετάσεις ESB Χειμερινής Περιόδου
Υπενθυμίζουμε ότι οι εξετάσεις ESB, στην περίπτωση που δεν μας δοθεί η δυνατότητα να τις διεξάγουμε δια ζώσης, θα διεξαχθούν διαδικτυακά (online) το Σαββατοκύριακο, 20 και 21 Μαρτίου. Για περισσότερες πληροφορίες και λεπτομέρειες επικοινωνείστε με το γραφείο εξετάσεων: 2103830752 (εσωτ. 1).
Εξετάσεις CAMBRIDGE Χειμερινής Περιόδου
Οι εξετάσεις Cambridge προγραμματίζονται να διεξαχθούν το Μάρτιο εφόσον το επιτρέψουν οι υγειονομικές συνθήκες και σύμφωνα με τις ημερομηνίες που ορίζει το Cambridge για κάθε επίπεδο.
Ειδικότερα για το επίπεδο CPE η μοναδική ημερομηνία εξέτασης είναι 6 Μαρτίου. Για την οριστικοποίηση των ημερομηνιών για τα επίπεδα YLE, Α2 Key, B1 Preliminary, FCE fs και CAE, και ότι νεώτερο από το Cambridge, θα σας ενημερώσουμε άμεσα.
Ημερομηνίες – Προθεσμίες – Εξέταστρα Θερινής Περιόδου
- EUROPALSO: (πατήστε εδώ)
- ESB:(πατήστε εδώ)
- CAMBRIDGE (πατήστε εδώ)
Ο ρόλος του επαγγελματικού προσανατολισμού στη λήψη επαγγελματικής απόφασης
Η πρώιμη ηλικιακά λήψη επαγγελματικής απόφασης, καθίσταται δυσχερής λόγω της εν εξελίξει σωματικής και ψυχοσυναισθηµατικής ανάπτυξης, αλλά και της αναζήτησης της προσωπικής ταυτότητας του ατόμου.
Επιμέλεια: Όλγα Τσικαλάκη- Ψυχολόγος Msc Συμβουλευτική και Επαγγελματικός Προσανατολισμός
Η λήψη επαγγελματικής απόφασης, είναι σημαντική για το άτομο. Πρόκειται για μια επιλογή µε μακροπρόθεσμες συνέπειες, καθώς επηρεάζει τον τρόπο ζωής του, την ψυχική και φυσική του υγεία. Η επιλογή επαγγέλματος σχετίζεται µε την αυτοπραγμάτωση, τη διοχέτευση της δημιουργικότητας του ατόμου, την αξιοποίηση των δεξιοτήτων και ικανοτήτων του και την άντληση ικανοποίησης από τον επαγγελματικό ρόλο, ενώ καθορίζει τη μελλοντική επαγγελματική αποκατάσταση και ανέλιξή του.
Η διαδικασία επαγγελματικού προσανατολισμού περιλαμβάνει τη διερεύνηση των επαγγελματικών ενδιαφερόντων, κλίσεων, στοιχείων της προσωπικότητας, δεξιοτήτων και ικανοτήτων του ατόμου, καθώς και των σημαντικών επαγγελματικών αξιών, όπως σεβασμός, αναγνώριση, ανεξαρτησία και αυτοδιαχείριση, κοινωνική προσφορά, συνεργασία, έκφραση και δημιουργία, αξιοποίηση και ανάπτυξη ικανοτήτων. Μέσα από αυτή τη διερεύνηση µε την χρήση κατάλληλων ψυχομετρικών εργαλείων, προκύπτει το επαγγελματικό προφίλ του ατόμου.
Επιπλέον, εντοπίζονται οι παράγοντες που δυσχεραίνουν τη λήψη επαγγελματικής απόφασης: αδυναμία προσδιορισμού κυρίαρχων επαγγελματικών ενδιαφερόντων, απουσία διαύγειας επαγγελματικής ταυτότητας, έλλειψη επαγγελματικής ωριμότητας του εργασιακού ρόλου και συνειδητοποίηση της σημαντικότητας του ρόλου της εργασίας, σταδιοδρομίας στη ζωή, καθώς και τα εμπόδια που προέρχονται από το κοινωνικό και οικογενειακό περιβάλλον. Εφόσον εντοπιστούν τέτοιου τύπου δυσκολίες, παρέχεται συμβουλευτική, ώστε να ενισχυθεί το άτομο στη λήψη επαγγελματικής απόφασης.
Βασικοί στόχοι του Επαγγελματικού Προσανατολισμού είναι η ενίσχυση επαγγελματικής ταυτότητας, η διευκόλυνση λήψης επαγγελματικής απόφασης, η εξασφάλιση συμβατότητας μεταξύ της επιλογής και των χαρακτηριστικών του ατόμου, η συσχέτιση επαγγελματικής επιλογής µε την προοπτική στην αγορά εργασίας, η κατάρτιση επαγγελματικού πλάνου, που περιλαμβάνει την απαιτούμενη προετοιμασία και εφόδια (σπουδές, προσόντα, δεξιότητες), αλλά και τη διερεύνηση εναλλακτικών επιλογών. Σκοπός του Επαγγελματικού Προσανατολισμού είναι η ενίσχυση των δεξιοτήτων λήψης απόφασης και η υποστήριξη και κινητοποίηση του ατόμου ώστε να λάβει την κατάλληλη επαγγελματική απόφαση.
∆εν πρέπει να ξεχνάμε, ότι η λήψη επαγγελματικής απόφασης, είναι άρρηκτα συνδεδεμένη µε τη γενικότερη ανάπτυξη της ταυτότητας και της διαδικασίας ωρίμανσης του ανθρώπου. Η παροχή πλούσιων ερεθισμάτων στο παιδί, μέσα από δραστηριότητες µε ελεύθερη επιλογή, δύναται να βοηθήσει στην ανάπτυξη των ενδιαφερόντων του και την αύξηση των διαθέσιμων επιλογών του. Το πιο σημαντικό στοιχείο όμως για τη λήψη επαγγελματικής απόφασης αλλά και για τις δεξιότητες λήψης αποφάσεων γενικότερα, αποτελεί η ενίσχυση της αυτοεκτίμησης και της ανάπτυξης αίσθησης εαυτού του παιδιού, μέσα από την ενθάρρυνση, τον σεβασμό, την αποδοχή της προσωπικότητας και την προαγωγή της αυτονομίας του.
Δωρεάν επανεξέταση στις εξετάσεις γλωσσομάθειας ESB: Τι ισχύει
Δωρεάν επανεξέταση στις εξετάσεις γλωσσομάθειας ESB – Η ΔΩΡΕΑΝ επανεξέταση ισχύει:
- για τους αποτυχόντες υποψήφιους σε όλα τα επίπεδα B1, B2, C1, C2 και
- για τα νομίμως λειτουργούντα Κέντρα Ξένων Γλωσσών και τους νομίμως ασκούντες το επάγγελμα Καθηγητές Ξένων Γλωσσών (ΑΦΜ, ΔΟΥ, Άδεια διδασκαλίας).
- Συμμετοχή του αποτυχόντα σε τουλάχιστον μία από τις δύο αμέσως επόμενες εξεταστικές περιόδους, Μαΐου ή Δεκεμβρίου, που έπονται της πρώτης, μη-επιτυχούς, συμμετοχής.
- Σε περίπτωση επόμενης επανεξέτασης συμμετοχή σε συνεχόμενες εξεταστικές περιόδους.
Φορολογικές Υποχρεώσεις Φεβρουαρίου 2021
Φορολογικές Υποχρεώσεις Φεβρουαρίου 2021
- Έως 26/02 η απόδοση εισφορών ΕΦΚΑ (Ι.Κ.Α.) μηνός Ιανουαρίου 2021.
- Έως 26/02 η ηλεκτρονική υποβολή Α.Π.Δ. μηνός Ιανουαρίου 2021.
- Έως 28/02:
- η γνωστοποίηση των στοιχείων της ετήσιας κανονικής άδειας. Γίνεται με το έντυπο Ε11, με τα στοιχεία των εργαζομένων που έλαβαν την ετήσια άδεια και το επίδομα αδείας κατά το προηγούμενο ημερολογιακό έτος και έχουν καταχωρηθεί στο «ειδικό βιβλίο Αδειών». Πήρε παράταση με την υπ’ αριθμ. 3310/Δ.1 933 /2021, (ΦΕΚ Β241/25-01-2021).
- με την Α.Π.Δ μισθολογικής περιόδου Ιανουαρίου 2021 θα πρέπει να υποβάλλεται το Δώρο Χριστουγέννων 2020, παρελθούσης χρήσης, με υποχρέωση καταβολής των αντίστοιχων ασφαλιστικών εισφορών τον Φεβρουάριο, ώστε η υποχρέωση καταβολής να προκύπτει από την μισθολογική περίοδο υποβολής του.
- Έως 01/03 η ηλεκτρονική υποβολή και η απόδοση μέσω Πιστωτικού Ιδρύματος, (Τράπεζες-ΕΛ.ΤΑ.), του Φ.Μ.Υ. που παρακρατήθηκε, (εφόσον παρακρατήθηκε από το προσωπικό μας), το μήνα Δεκέμβριο 2020.
- Έως 01/03 η ηλεκτρονική υποβολή και η απόδοση μέσω Πιστωτικού Ιδρύματος, (Τράπεζες-ΕΛ.ΤΑ.), της Προσωρινής Δήλωσης του Φόρου Αμοιβών Λοιπών Τρίτων που παρακρατήθηκε, (εφόσον παρακρατήθηκε), τον μήνα Δεκέμβριο 2020.
- Έως 01/03 η χειρόγραφη υποβολή στις Δ.Ο.Υ. και η απόδοση μέσω Πιστωτικού Ιδρύματος, (Τράπεζες, ΕΛ.ΤΑ.), της Δήλωσης του Χαρτοσήμου Αμοιβών Λοιπών Τρίτων που παρακρατήθηκε, (εφόσον παρακρατήθηκε), τον μήνα Δεκέμβριο 2020.
- Έως 01/03 Αποζημίωση λόγω απολύσεως μισθωτών, υποβολή και απόδοση παρακρατηθέντος φόρου μηνός Δεκεμβρίου 2020 (ν.2112/20).
Εγκύκλιος 29/1/21: Απαλλαγή ΚΞΓ από δημοτικά τέλη – Εξετάσεις Χειμερινής Περιόδου – 42o Συνέδριο TESOL 6,7/3 – Φορολογικές, Λογιστικές ενημερώσεις
Αθήνα, 29 Ιανουαρίου 2021
Προς: Συναδέλφους Ιδιοκτήτες Κέντρων Ξένων Γλωσσών
Συνάδελφοι, σε συνέχεια παλαιότερης ενημέρωσής μας, και μετά από ενέργειες του Προέδρου μας, κ. Γ. Ζηκόπουλου, υπενθυμίζουμε ότι ισχύει για τα Κ.Ξ.Γ απαλλαγή από τα δημοτικά τέλη. Επικοινωνήστε άμεσα με τους δήμους σας. Στο Δήμο Αθηναίων η προθεσμία υποβολής αίτησης λήγει Κυριακή, 31 Ιανουαρίου και υποβάλλεται στο: https://eservices.cityofathens.gr/
Ενημερώστε μας για δικές μας περαιτέρω ενέργειες και πιέσεις σε δήμους που δεν ανταποκρίνονται στην απαλλαγή δημοτικών τελών.
Θέμα 1ον IEC – International Examination Centre
- Εξετάσεις ESB, Cambridge Χειμερινής Περιόδου
- «Human Rights in Education, Literature & Art»
- Διεξαγωγή: 6-7/3/2020
- Για το αναλυτικό πρόγραμμα, θα ενημερωθείτε σύντομα
- Μείωση Ασφαλιστικών Εισφορών (πατήστε εδώ)
- Ενοίκια Ιανουαρίου – Φεβρουαρίου 2021 (πατήστε εδώ)
- Φορολογικές Υποχρεώσεις Φεβρουαρίου 2021 (πατήστε εδώ)
Ο Πρόεδρος | Η Γεν. Γραμματέας |
Γεώργιος Ζηκόπουλος | Έφη Θεοχάρη |
Ποιές είναι οι προειδοποιητικές ενδείξεις της δυσλεξίας
Πολύ συχνά παρουσιάζονται από μικρή ηλικία ενδείξεις που χρειάζονται περαιτέρω προσοχής αλλά κάποιες φορές δεν είναι εφικτό από το γονέα να ξεχωρίσει ποιές ενδείξεις μπορούν να αποδοθούν σε αίτια δυσλεξίας
Στα περισσότερα δυσλεκτικά άτομα εμφανίζονται:
- Δυσκολίες στον γραπτό λόγo
- Δυσκολίες στη γραφή
- Σοβαρά προβλήματα στην ορθογραφία
- Αργοπορία στη μάθηση της ανάγνωσης
- Δυσκολίες στα μαθηματικά, ειδικά στην αφομοίωση συμβόλων και μορφών όπως οι πίνακες πολλαπλασιασμού
- Προβλήματα στη βραχυπρόθεσμη μνήμη και οργάνωση
- Δυσκολίες στην παρακολούθηση γραπτών οδηγιών και αλληλουχίας δρωμένων
- Προβλήματα στην ανάγνωση γραπτών κειμένων
- Παλινδρομική εκδήλωση ικανοτήτων.
- Δυσκολίες στον προφορικό λόγο
- Προβλήματα στην εκτίμηση της απόστασης και της ενημερότητας του χώρου
- Σύγχυση δεξιού και αριστερού.
Europalso – Έντονη διαμαρτυρία στον Υπουργό Ανάπτυξης για τη διάταξη για ΑΜΕΑ για ΚΞΓ κάτω των 75 ατόμων
Αρ. Πρωτ: 38437/5Σ/2020
Αθήνα, 22 Ιανουαρίου 2020
Προς: κ. Σπυρίδων-Άδωνις Γεωργιάδης, Υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων
Θέμα: Διαβούλευση σχεδίου νόμου: «Απλούστευση του πλαισίου άσκησης
οικονομικών δραστηριοτήτων», άρθρο 2
Αξιότιμε κ. Υπουργέ,
Σας υποβάλουμε παρατηρήσεις για το σχέδιο νόμου, που έχει τεθεί σε διαβούλευση
και αφορά την βελτιστοποίηση των χορηγούμενων από την Διοίκηση αδειών.
Σχετικώς με τις άδειες που χορηγούνται για την ίδρυση και λειτουργία Κέντρων
Ξένων Γλωσσών, των οποίων είμαστε ο κύριος πρωτοβάθμιος συνδικαλιστικός φορέας, με
χαρά υποδεχόμαστε την ικανοποίηση του πάγιου αιτήματός μας, όπως φαίνεται από το
σχέδιο νόμου (άρθρο 123), για κατάργηση της επικαιροποίησης των αδειών μας κάθε δύο
χρόνια.
Ταυτόχρονα όμως, παρακαλούμε να μελετηθεί η αλλαγή που αφορά την
προσβασιμότητα των ΑΜΕΑ (σχέδιο νόμου, άρθρο 126). Στον υφιστάμενο νόμο, Ν.
4093/2012, υπήρχε διαφοροποίηση: δεν προβλεπόταν η υποχρεωτικότητα για πρόσβαση
των ΑΜΕΑ σε μικρές εκπαιδευτικές επιχειρήσεις Κ.Ξ.Γ. με δυναμικότητα μικρότερης των
75 μαθητών ανά ώρα. Επιβαλλόταν να υπάρχει πρόσβαση για ΑΜΕΑ μόνο σε
εκπαιδευτικές επιχειρήσεις Κ.Ξ.Γ. που έχουν δυναμικότητα άνω των 75 εκπαιδευομένων
ανά ώρα.
Η διαφοροποίηση πρέπει να διατηρηθεί, διότι:
1) οι μικρές εκπαιδευτικές επιχειρήσεις Κ.Ξ.Γ. είναι οι περισσότερες και
συνήθως είναι εγκατεστημένες σε χώρους, που δεν επιτρέπεται από
πλευράς στατικής να γίνουν κτιριολογικές μετατροπές,
2) η ανάγκη εξυπηρέτησης των ΑΜΕΑ είναι μεν υπαρκτή και επιβεβλημένη,
αλλά δεν υπάρχει Ευρωπαϊκός Κανονισμός, παρά μόνον Ευρωπαϊκή
Οδηγία,
3) στον Ν. 4759/2020, άρθρο 119, νομοθετήθηκε ότι τα κτήρια που πληρούν
συγκεκριμένες προϋποθέσεις δεν καθίστανται αυθαίρετα, επειδή δεν έχουν
προσβασιμότητα για ΑΜΕΑ, και μπορούν να χρησιμοποιούνται,
4) οι επιχειρήσεις αυτές αδυνατούν οικονομικώς να προβούν στις απαραίτητες
κτιριολογικές μετατροπές, ώστε να εξυπηρετείται η προσβασιμότητα των
ΑΜΕΑ, και
5) η οικονομική συγκυρία εξαιτίας της πανδημίας του κοροναϊού έχει πλήξει
ιδιαίτερα τις μικρές εκπαιδευτικές επιχειρήσεις Κ.Ξ.Γ.
Κύριε, Υπουργέ,
Ζητούμε την εξαίρεση των Κ.Ξ.Γ. με δυναμικότητα μικρότερη των 75
εκπαιδευομένων ανά ώρα από την υποχρέωση να είναι εγκατεστημένα σε κτίρια που έχουν
προσβασιμότητα για ΑΜΕΑ.
Είμαστε βέβαιοι ότι θα λύσετε το πρόβλημα του Κλάδου μας.
Με συναδελφικούς χαιρετισμούς
Για το Διοικητικό Συμβούλιο
Ο Πρόεδρος | Η Γεν. Γραμματέας |
Γεώργιος Ζηκόπουλος | Έφη Θεοχάρη |
Εγκύκλιος 22/1/21: Σχέδιο νόμου σε δημόσια διαβούλευση – Εξετάσεις Χειμερινής Περιόδου – Πιστοποιητικά ESB, Ιουλίου 2020 – Advisory Office – Φορολογικές, Λογιστικές ενημερώσεις
Αθήνα, 22 Ιανουαρίου 2021
Προς: Συναδέλφους Ιδιοκτήτες Κέντρων Ξένων Γλωσσών
Συνάδελφοι, μετά από ενέργειες του Προέδρου μας, κ. Γ. Ζηκόπουλου, με χαρά υποδεχόμαστε την ικανοποίηση του πάγιου αιτήματός μας για κατάργηση της επικαιροποίησης των αδειών μας κάθε δύο χρόνια.
Με το ίδιο σχέδιο νόμου, που βρίσκεται σε δημόσια διαβούλευση, έως 29/1, πατήστε εδώ τα ΚΞΓ δυναμικότητας μικρότερης των 75 εκπαιδευόμενων ανά ώρα υποχρεώνονται να έχουν πρόσβαση για ΑΜΕΑ. Ήδη έχουμε αποστείλει έντονη διαμαρτυρία στον Υπουργό Ανάπτυξης. πατήστε εδώ
Ενωμένοι μπορούμε να πετύχουμε στους αγώνες μας.
Θέμα 1ον IEC – International Examination Centre
- Εξετάσεις ESB, Cambridge Χειμερινής Περιόδου
- Αποστολή πιστοποιητικών ESB Ιουλίου 2020. (πατήστε εδώ)
- Φορολογικά-Λογιστικά: υποβάλετε το ερώτημα σας στο φοροτεχνικό, κ. Παντελή αποστέλλοντας μας e-mail.
- Ασφαλιστικά-Συνταξιοδοτικά: Επόμενη διαθέσιμη ημέρα για προσωπικά ραντεβού με κ. Μπούρλο: Τετάρτη, 27/1/2021
- Νομικά, Εργασιακά: υποβάλετε το ερώτημα σας στο νομικό, κ. Σημαντήρη αποστέλλοντας μας e-mail.
- Κόκκινα Δάνεια: Επόμενη διαθέσιμη ημέρα για προσωπικά ραντεβού με κα Αμπάζη: θα ανακοινωθεί σύντομα
- Συμμόρφωση με GDPR: υποβάλετε το ερώτημα σας αποστέλλοντας μας e-mail.
- Θέματα υγιεινής και ασφάλειας (Covid-19, τεχνικός ασφαλείας, κ.α.): υποβάλετε το ερώτημα σας αποστέλλοντας μας e-mail.
- Επιλογή Ασφαλιστικής Κλάσης (πατήστε εδώ)
- Μείωση Ασφαλιστικών Εισφορών (πατήστε εδώ)
- Αναστολές συμβάσεων εργασίας: υποβολή δηλώσεων για μήνα Ιανουάριο (πατήστε εδώ)
- Ενοίκιο Ιανουαρίου 2021 (πατήστε εδώ)
- Πλατφόρμα Ηλεκτρονικών Βιβλίων
Ο Πρόεδρος | Η Γεν. Γραμματέας |
Γεώργιος Ζηκόπουλος | Έφη Θεοχάρη |
Τα παιδιά μαθαίνουν καλύτερα όταν μαθαίνουν με παρέα! Δείτε τα οφέλη
Συνέντευξη στην εκπομπή ΣΚΑΙ ΤΩΡΑ έδωσε η Ψυχολόγος Ερευνήτρια Αγνή Μαριακάκη σχετικά με τις σύγχρονες μεθόδους εκπαίδευσης και διδασκαλίας σε ομαδικό περιβάλλον συνεργατικής μάθησης όπως είναι τα σχολεία ξένης γλώσσας (Κέντρα Ξένων Γλωσσών)
Δοκιμασμένο πρόγραμμα σπουδών
Το σχολείο ξένης γλώσσας ακολουθεί ένα αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών και μελέτης. Θα καλύψει την ύλη που πρέπει και αν το παιδί έχει κενά ή δεν την προφταίνει αυτή την ύλη, το σχολείο θα φροντίσει να καλύψει τα κενά του. Δεν θα προσαρμοστεί το σχολείο στο ρυθμό του παιδιού, όπως κάνει το ιδιαίτερο, αλλά θα προσφέρει στο παιδί την δυνατότητα να προχωρήσει αφομοιώνοντας όσο καλύτερα γίνεται και να μην μείνει πίσω.Σύγχρονη μεθοδολογία μάθησης
Υπάρχουν επιστημονικές μεθοδολογίες που διαρκώς εκσυγχρονίζονται ως προς το πώς το παιδί θα μάθει τη γλώσσα. Όλα αυτά απαιτείται να μαθαίνονται με σύγχρονους τρόπους που διευκολύνουν το παιδί και κάνουν τη μάθηση ευχάριστη και εύκολη.Eνημέρωση
Όταν όλα στη ζωή εξελίσσονται, η διδασκαλία της γλώσσας δεν παραμένει κάτι στατικό. Εξελίσσεται, αντιθέτως, διαρκώς, με καινούρια βιβλία, νέες προσεγγίσεις, καινούριο εξοπλισμό, με τη βοήθεια του ίντερνετ, με online εφόδια. Όλη αυτή η ενημέρωση είναι στα χέρια των δασκάλων σε ένα οργανωμένο σχολείο, αλλά σπάνια μπορεί ένας καθηγητής ατομικά, να έχει αυτό το επίπεδο επαγγελματισμού.Πειθαρχία
Πολλοί γονείς νομίζουν ότι το παιδί θα πειθαρχήσει όταν βρίσκεται ένας προς έναν μαζί με έναν δάσκαλο γλώσσας. Πόσο μεγάλο λάθος είναι αυτό! Στο Λύκειο, στο Πανεπιστήμιο θα κάνει ιδιαίτερο; Ή στο μεταπτυχιακό μετά; Το παιδί πρέπει να μάθει να πειθαρχεί μόνο του, αλλά δουλεύοντας και μαθαίνοντας σε ένα σύνολο. Πρέπει να αισθάνεται μέλος της ομάδας, ενώ ταυτόχρονα θα πρέπει να ξέρει τι πρέπει να κάνει μόνος του. Στο μάθημα το παιδί χρειάζεται ενθάρρυνση, πίστη στον εαυτό του, όρεξη να τα καταφέρει, κι εκεί η ενθάρρυνση των γονιών και τα κοινά βιώματα της ομάδας είναι πολύ σημαντικά. Τα παιδιά μοιράζονται τις έγνοιες τους και χωρίς καν να το καταλαβαίνουν ζουν την άμιλλα που τα σπρώχνει μπροστά.Ομαδικότητα
Η ομαδικότητα είναι ένα εξαιρετικό μαθησιακό εργαλείο. Το παιδί παρακινείται απο τους υπόλοιπους μαθητές. Βάζει στόχους βλέποντας αυτούς που ήδη έχουν προχωρήσει, αλλά ξέρει ότι υπάρχουν κι άλλοι που ακολουθούν, άρα δεν απογοητεύεται. Επιπλέον, η ομαδικότητα του προσφέρει ευχαρίστηση, ενδιαφέρον. Μαθαίνει καλύτερα το παιδί όταν μαθαίνει σε ένα φιλικό περιβάλλον, με συνομήλικους.Επικοινωνία
Η ξένη γλώσσα είναι κάτι ζωντανό. Δεν το μαθαίνει κανείς απλά για να βρίσκεται, αλλά για να το χρησιμοποιεί, για να αποτελεί εφόδιο στο μέλλον, στο επάγγελμα, στις σχέσεις, στην ενημέρωση, στη δια βίου μάθηση. Στο σχολείο ξένης γλώσσας το παιδί επικοινωνεί, κουβεντιάζει, εκφράζεται στην ξένη γλώσσα, με πολλούς τρόπους. Εκτίθεται σε πάρα πολλά ερεθίσματα της ξένης γλώσσας. Στο μικρόκοσμο της τάξης, το παιδί βιώνει αληθινές συνθήκες μάθησης και εξάσκησης της ξένης γλώσσας.Συνεργασία
Στο σχολείο ξένης γλώσσας το παιδί βρίσκεται σε ένα ομαδικό περιβάλλον, όπου δημιουργεί συναναστροφές, κάνει φιλίες, μαθαίνει τη συνεργασία. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό να μαθαίνει να προσεγγίζει στόχους μαζί με άλλους. Είναι κάτι που θα κάνει σε όλη την επαγγελματική ζωή του. Τα θεμέλια της ικανότητας για συνεργασία τίθενται στα παιδικά χρόνια, όπου το παιδί μέσα στην όμορφη ομάδα της τάξης των ξένων γλωσσών, καταλαβαίνει τι σημαίνει να συγκρούομαι και να φιλιώνω, να συζητώ στην τάξη, να συνεργάζομαι, να προσπαθούμε όλοι μαζί.Το Europalso στη Bett 2021: Δείτε το πρόγραμμα εισηγήσεων
Συνάδελφοι,
Μετά από συνεχείς επισκέψεις μας στο παγκόσμιο εκπαιδευτικό γεγονός Bett Show που διεξάγεται στο Λονδίνο, ο Σύνδεσμός μας συμμετέχει ως εκθέτης πρώτης γραμμής. Η πρωτοποριακή έκθεση τεχνολογίας Bett, φέτος, πραγματοποιείται αποκλειστικά μέσω διαδικτύου από 20 έως 22 Ιανουαρίου. Οι ιδιοκτήτες ΚΞΓ έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν δωρεάν τις ενδιαφέρουσες εισηγήσεις και την μεγάλη εμπορική έκθεση (για εγγραφή πατήστε εδώ).
Ο διεθνώς καταξιωμένος Οργανισμός Bett (ή αλλιώς British Educational Training and Technology) από το 1985 διοργανώνει ετησίως μια σειρά από δράσεις με σκοπό τη διάχυση και προώθηση νέων και πρωτοπόρων τεχνολογιών στο χώρο της εκπαίδευσης. Το Bett Show φιλοξενεί πάνω από 35.000 επισκέπτες από 146 χώρες, πάνω από 800 ηγέτιδες εταιρείες και 103 νεοφυείς επιχειρήσεις με αντικείμενο την τεχνολογία εκπαίδευσης.
Περισσότερα για το φετινό πρόγραμμα εισηγήσεων μπορείτε να δείτε εδώ
Για να επισκεφθείτε τον εκθεσιακό χώρο του Europalso, πατήστε εδώ
Εγκύκλιος 15/1/21: Εξετάσεις ESB & Cambridge Χειμερινής Περιόδου – το Europalso στη Bett – Φορολογικές, Λογιστικές ενημερώσεις
Αθήνα, 15 Ιανουαρίου 2021
Προς: Συναδέλφους Ιδιοκτήτες Κέντρων Ξένων Γλωσσών
Οι εξετάσεις Cambridge και ESB προγραμματίζονται για 6 και 7 Φεβρουαρίου, αντίστοιχα. Ειδικά το επίπεδο CPE προγραμματίζεται για 13/2.
Για δηλώσεις υποψηφίων, καλέστε μας στα τηλεφωνα 2103830752 και 801-2227777 έως τις 20/1 και θα σας εξυπηρετήσουμε άμεσα.
Θέμα 1ον: Το Europalso στη Bett
(πατήστε εδώ)
Θέμα 2ον: Tax Advisory Office, Φορολογικά – Λογιστικά
1.Ενοίκιο Ιανουαρίου 2021 (πατήστε εδώ)
2.Επιστρεπτέα προκαταβολή 5 (πατήστε εδώ)
Παράταση έως 19/1/2021
3.Αναστολές συμβάσεων εργασίας: υποβολή δηλώσεων για μήνα Δεκέμβρη (πατήστε εδώ)
4.Πλατφόρμα Ηλεκτρονικών Βιβλίων
Σύμφωνα με Δελτίο Τύπου του Υπ. Οικονομικών και ΑΑΔΕ, μετατίθεται για 1/4/2021 η έναρξη της υποχρεωτικής διαβίβασης παραστατικών στην πλατφόρμα του myDATA.
5.Μη επιστρεπτέα επιδότηση για κεφάλαιο κίνησης
Προσοχή! Η περίοδος υποβολής ποικίλει από περιφέρεια σε περιφέρεια.
π.χ. για την Περιφέρεια Αττικής η προθεσμία παρατάθηκε έως 20/1/2021 με επιπρόσθετα 50 εκατομμύρια ευρώ.
Για τις περιόδους υποβολής ανά περιφέρεια, (πατήστε εδώ)
Για λεπτομέρειες, (πατήστε εδώ)
6.Πρόγραμμα 100.000 νέων επιδοτούμενων θέσεων εργασίας (πατήστε εδώ)
7.Φορολογικές υποχρεώσεις Ιανουαρίου 2021 (πατήστε εδώ)
Με συναδελφικούς χαιρετισμούς
Για το Διοικητικό Συμβούλιο
Ο Πρόεδρος | Η Γεν. Γραμματέας |
Γεώργιος Ζηκόπουλος | Έφη Θεοχάρη |
Τι ισχύει για το ενοίκιο Ιανουαρίου 2021
Βάσει του Δελτίου Τύπου του Υπουργείου Οικονομικών (πατήστε εδώ) οι επιχειρήσεις που είναι κλειστές 4/1 έως 11/1/2021 με κρατική εντολή, όπως και τα Κέντρα Ξένων Γλωσσών, δεν θα καταβάλλουν το ενοίκιο του μηνός Ιανουαρίου.
Το μέτρο ισχύει μόνο για τις επιχειρήσεις κι όχι για τους εργαζομένους των επιχειρήσεων αυτών που βρίσκονται σε αναστολή.
Το 80% του μηνιαίου συμφωνημένου μισθώματος θα καταβληθεί στους ιδιοκτήτες φυσικά πρόσωπα από τον κρατικό προϋπολογισμό με τη μορφή αποζημίωσης.
Αντίστοιχα, τα νομικά πρόσωπα που εκμισθώνουν ακίνητα και έχουν την ανάλογη μη καταβολή από τους ενοικιαστές τους, θα λάβουν αποζημίωση το 60% του μηνιαίου μισθώματος, για τον μήνα Ιανουάριο.
Εγκύκλιος 8/1/21: Λειτουργία ΚΞΓ με τηλε-εκπαίδευση – Εξετάσεις ESB & Cambridge Χειμερινής Περιόδου – Φορολογικές, Λογιστικές ενημερώσεις
Αθήνα, 8 Ιανουαρίου 2021
Προς: Συναδέλφους Ιδιοκτήτες Κέντρων Ξένων Γλωσσών
Ο Πρόεδρος κος Γεώργιος Ζηκόπουλος,
το Διοικητικό Συμβούλιο και το προσωπικό
του Π.Σ.Κ.Ι.Κ.Ξ.Γ. σας ευχόμαστε
Καλή Χρονιά, με υγεία!
Καλή μας αρχή!!!
Τα Κέντρα Ξένων Γλωσσών, βάσει των αποφάσεων Δ1α/Γπ.οικ.:2/2-1-2021 και Δ1α/Γπ.οικ.:608/5-1-2021, συνεχίζουν να βρίσκονται σε αναστολή. Δύνανται να λειτουργούν αποκλειστικά και μόνο με τηλε-εκπαίδευση για όλους τους μαθητές τους. Επίσης, επιτρέπονται οι διοικητικές λειτουργίες των ΚΞΓ.
Θέμα 1ον: IEC – International Examination Centre
Οι εξετάσεις ESB και Cambridge προγραμματίζονται για τέλη Ιανουαρίου. Αναμένουμε οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας, για τη συγκεκριμένη ημερομηνία.
- Πιστοποιητικά ESB Ιουλίου 2020 (πατήστε εδώ)
Ο Πρόεδρος | Η Γεν. Γραμματέας |
Γεώργιος Ζηκόπουλος | Έφη Θεοχάρη |
Εγκύκλιος 23/12/20: Ευχές – Εξετάσεις Χειμερινής Περιόδου – Εορταστικά σποτ Europalso – Ρύθμιση για άδειες διδασκαλίας – Φορολογικές, Λογιστικές ενημερώσεις
Αθήνα, 23 Δεκεμβρίου 2020
Προς: Συναδέλφους Ιδιοκτήτες Κέντρων Ξένων Γλωσσών
Ο Πρόεδρος κος Γεώργιος Ζηκόπουλος,
το Διοικητικό Συμβούλιο και το προσωπικό
του Π.Σ.Κ.Ι.Κ.Ξ.Γ. σας ευχόμαστε
Χρόνια Πολλά και Ευτυχισμένο το Νέο Έτος,
με υγεία, ευημερία, δημιουργία και ανάπτυξη!
(πατήστε εδώ)
Θέμα 1ον: IEC – International Examination Centre
Υπενθυμίζουμε ότι οι εξετάσεις ESB και Cambridge έχουν μεταφερθεί για Ιανουάριο.
- Πιστοποιητικά ESB Ιουλίου 2020 (πατήστε εδώ)
-
- Εορταστικά σποτ (πατήστε εδώ), (πατήστε εδώ)
Ο Πρόεδρος | Η Γεν. Γραμματέας |
Γεώργιος Ζηκόπουλος | Έφη Θεοχάρη |