ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ

Οδηγός για γονείς, για παιδιά που δυσκολεύονται στην τάξη!

Επιμέλεια: Europalso Αγνή Μαριακάκη, Ψυχολόγος, Κοινωνική Ερευνήτρια Η δασκάλα έχει πει πως εκεί γύρω στα Χριστούγεννα, τα παιδιά θα μπορούν να διαβάζουν πλέον στην πρώτη τάξη του Δημοτικού. Αλλά η Ελενίτσα, ολοφάνερα δυσκολεύεται πολύ και έχει φτάσει  Φεβρουάριος χωρίς να τα πολυκαταφέρνει, ενώ η μαμά της ήδη κοιτάζει με λαχτάρα τις συμμαθήτριες και φίλες της που τα διαβάζουν ήδη νεράκι! Ο Νίκος μελετά στο σπίτι μέχρι αργά το βράδυ, δοκιμάζοντας τα νεύρα της μητέρας του. Άλλες μαμάδες λένε πως τα παιδιά τους τελειώνουν τη μελέτη στο σπίτι μέσα σε μία ωρίτσα το πολύ… γιατί ο δικός της χρειάζεται 2 ή 3 ώρες ατέλειωτες  βασανιστηρίου και για τους δυό τους, για να τελειώσει τα μαθήματά του; Άλλα παιδιά παίζουν στα δάχτυλα τα ανώμαλα ρήματα στα αγγλικά, αλλά ο Γιώργος  δεν έχει ακόμα μπει στο νόημα! Η μητέρα του ονειρευόταν έναν άριστο μαθητή και νιώθει αποκαρδιωμένη.  Η  δασκάλα του όμως ξέρει, ότι είναι ένα άριστο παιδί και πρέπει να βοηθήσει τη μητέρα αυτή να δει τις δυνατότητές του, παρά τη δυσκολία του να συμβαδίσει με την υπόλοιπη τάξη. Είναι ενδιαφέρον ότι  μετράμε πολλά πράγματα με το ρολόι του χρόνου και αξιολογούμε ή συγκρίνουμε συνέχεια το πόσο  γρήγορα ή αργά εξελισσόμαστε σε σχέση με τους άλλους. Για παράδειγμα, κοιταζόμαστε στον καθρέφτη και θέλουμε το ρολόι να πηγαίνει όσο γίνεται πιο αργά απο το μέσο όρο, ώστε να δείχνουμε πιο νέοι απο την ηλικία μας… ωστόσο στα παιδιά μας δεν επιτρέπουμε το ρολόι της μάθησης να πηγαίνει πιο αργά απο το μέσο όρο, έστω κι αν είναι απολύτως φυσιολογικό να συμβαίνει κάτι τέτοιο σε κάποια παιδιά.  Δεν είναι ρομπότ τα παιδιά μας. Δεν εξελίσσονται όλα με τον ίδιο ρυθμό και με την ίδια ταχύτητα. Έτσι είναι η φύση. Καθορίζει ώστε κάθε πλάσμα της να είναι ξεχωριστό και ανόμοιο. Μια μοναδική περίπτωση. Το δικό μας το παιδί θα θέλαμε να μαθαίνει  ταχύτερα κι ευκολότερα απο κάθε άλλο, αν είναι δυνατόν. Όμως, αποφασίζουμε χωρίς να λογαριάζουμε το τι είναι φυσικό να συμβαίνει σε ένα παιδί.  Για παράδειγμα, η φύση το θέλει, κάποια λουλούδια να ανθίζουν γρηγορότερα και κάποια να θέλουν το χρόνο τους…  Θέλει υπομονή. Θέλει να εμπιστεύεσαι το μπουμπούκι, ότι στη δική του ώρα θα αποκαλύψει τη δόξα, και τις δυνατότητές του για ωριμότητα. Όταν βλέπουμε ένα μπουμπούκι, δεν αναρωτιόμαστε αν θα τα καταφέρει να ανθίσει. Όταν βλέπουμε ένα παιδί να καθυστερεί να ανθίσει, το επιβαρύνουμε με τις προδομένες προσδοκίες μας να είναι αυτό, τάχα, «το εξυπνότερο», κι έτσι στην πράξη προδίδουμε τις δυνατότητές του να εκφράσει τον βέλτιστο εαυτό του, με τον δικό του τρόπο. Πώς θα βοηθήσουμε και θα στηρίξουμε επομένως το παιδί που μένει πίσω και αργεί να συμβαδίσει με την υπόλοιπη τάξη; Θα τα καταφέρει καλύτερα, εάν στηρίζεται στην εμπιστοσύνη μας. Κάποτε μοιράστηκε μαζί μου την ιστορία του ένας νέος, που ασχολείται πολύ επιτυχημένα σήμερα με τις νέες τεχνολογίες.  Λέει ο ίδιος: «στο σχολείο ήμουν φριχτός μαθητής, ειδικά σε ότι είχε να κάνει με τη γλώσσα, την ορθογραφία, την έκθεση.  Η μητέρα μου ήταν έξαλλη μαζί μου, και μαλώναμε σε καθημερινή βάση για τα μαθήματά μου. Θεωρούσα τον εαυτό μου εντελώς βλάκα, κι ακόμα περισσότερο στα αγγλικά, όπου δεν καταλάβαινα τίποτα.  Η κυρία Νίκη, η δασκάλα των αγγλικών μου, συνήθιζε να μου λέει… «τα αγγλικά μαθαίνονται όπως ψήνεται το αρνί στο φούρνο… δηλαδή πρέπει να μείνει το ψητό στο φούρνο ώρες, σε σωστή φωτιά… κάπως έτσι «ψήνεις» και εσύ τα αγγλικά σου, κι όταν θα «έχουν γίνει», θα τα ξέρεις στο τέλειό τους. Τότε έλεγα, μα τι βλακείες λέει η κυρία Νίκη.  Είναι απίστευτο, αλλά και αγγλικά έμαθα, κι άλλα πολλά… στο τέλειό τους, όπως μου έλεγε η δασκάλα μου. Η απόλυτη όμως εμπιστοσύνη της, στις ικανότητές μου, έστω και σε… αργό ψήσιμο, με κράτησαν σε δυσκολίες που συνάντησα, πολύ μετά που τέλειωσα τις σπουδές μου. Όταν αργότερα, πάλευα με δυνατές προκλήσεις, έλεγα στον εαυτό μου «τουλάχιστον ας πιστεύω σ’ αυτό που έβλεπε η κυρία Νίκη σε μένα… κάτι ήξερε αυτή». Ας βρούμε τον τρόπο με τον οποίο μαθαίνει καλύτερα κάθε παιδί……… Ειδικά τα παιδιά που μένουν πίσω στη μάθηση,  έχουν το καθένα, το δικό τους «κουμπί». Δεν μαθαίνουν όλα τα παιδιά, με τον ίδιο τρόπο.  Κι αν θέλουμε να στηρίξουμε ένα παιδί που δυσκολεύεται στην αφομοίωση, στη μάθηση, θα πρέπει να βρούμε τον τρόπο που μαθαίνει κι αφομοιώνει καλύτερα. Ο οδηγός μας σε αυτή την επιδίωξη, είναι το ίδιο το παιδί. Τι χόμπυ έχει; Τι του αρέσει πολύ; Τι το συναρπάζει; Σε τι τα καταφέρνει καλά; Εκεί, βρίσκεται το μυστικό! – Ένα παιδί λατρεύει τα σπορ, στοχεύει τέλεια στο καλάθι του μπάσκετ, θέλει να βρίσκεται όλη την ώρα έξω με το ποδήλατό του. Αυτό το παιδί, μαθαίνει καλύτερα εν κινήσει, ίσως!  Βάλτο να κάτσει ακίνητο πάνω σε ένα τετράδιο, και το μυαλό του αυτόματα σταματά. Αστο να κινείται σαν εκκρεμές την ώρα που διαβάζει την ιστορία, και διαπιστώνεις ότι τη μαθαίνει ευκολότερα. – Ενα παιδί λατρεύει τη μουσική. Μιλά συνέχεια, μουρμουρίζει στον εαυτό του, και συχνά σιγοσφυρίζει αγαπημένους του σκοπούς. Βάλτο λοιπόν να διαβάζει φωναχτά. Αυτό βοηθά. Συζήτησε με το δάσκαλο τι αποδίδει καλύτερα με αυτό το παιδί στην τάξη. Παρατήρησε πώς παρακινείται στο σπίτι, και με αντίστοιχους τρόπους, ενθάρρυνέ το στη μάθηση. Κάθε παιδί μαθαίνει καλύτερα όταν είναι χαρούμενο. Συχνά η μελέτη στο σπίτι για παιδιά που καθυστερούν, δεν είναι παρά ένα ραντεβού με την … ανικανότητά τους.  Κι αυτό, γιατί τα λάθη τους ενώ μελετούν, είναι αφόρητα για τη μαμά. Γιατί οι δυσκολίες στο να μάθουν, κάνουν τη μαμά απογοητευμένη μαζί τους. Η μελέτη στο σπίτι σιγά σιγά τα διδάσκει, ότι δεν τα καταφέρνουν, ότι υστερούν.  Γίνεται η μέγιστη καθημερινή αγγαρεία. Είναι υποχρέωση γι’ αυτόν που επιβλέπει στο σπίτι τη μελέτη του παιδιού, να ενθαρρύνει την αποτυχία. Ναι, να την ενθαρρύνει. Να μάθει στο παιδί να μην κολλά στα λάθη του. Να τα αποδέχεται σαν ένα φυσικό σκαλοπάτι της μάθησης. Να τα βλέπει, σαν κομμάτι της διαδικασίας. Πώς αλλιώς θα γίνει το παιδί ατρόμητο μπροστά στις προκλήσεις της μάθησης, όταν τα άλλα παιδιά τρέχουν γρηγορότερα από το ίδιο; Κι ακόμα,  είναι σημαντικό για τον γονιό, να επιβραβεύει συνέχεια με το μπράβο, κάθε τι που το παιδί κάνει σωστά και καλά.  Όχι μόνο στη μελέτη στο σπίτι, αλλά σε κάθε τι. Συχνά, αγχώνουμε τα παιδιά μας για ό,τι δεν καταφέρνουν, ενώ θεωρούμε αυτονόητη, κάθε τους πρόοδο στα μικρά και καθημερινά. Οι μικρές καθημερινές νίκες τους, είναι το καύσιμο με το οποίο θα στηρίξουμε την αυτοεκτίμησή τους, το κουράγιο τους, το θάρρος, τη δύναμη να αντιμετωπίζουν τις μεγάλες προκλήσεις της ζωής. Κι αυτά τα εφόδια, είναι πολύ σημαντικότερα από το άν το παιδί θα μάθει γρηγορότερα, την παθητική φωνή. Αργά ή γρήγορα, θα κατακτήσει τη γνώση. Το θέμα είναι να κατακτήσει και την τέχνη της ζωής…..

ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΓΟΝΕΙΣ

Η «κοινωνική και συναισθηματική μάθηση» αποτελεί πλέον τον πιο έγκυρο και αποτελεσματικό τρόπο μάθησης, όπως αναφέρουν οι τελευταίες έρευνες και οι σπουδαιότεροι επιστήμονες του χώρου.

Επιμέλεια: Europalso Γεώργιος Ζηκόπουλος, Πρόεδρος Π.Σ.Κ.Ι.Κ.Ξ.Γ. Όλα τα παιδιά, λόγω της πλαστικότητας του εγκεφάλου και της συμπεριφοράς, όπως έχουν δείξει μελέτες της νευροεπιστήμης και της ψυχολογίας ευρέως, μπορούν να αναπτύξουν πλέον γνωστικές δεξιότητες και ακαδημαϊκές επιδόσεις που θα εκπλήξουν αφάνταστα τους γονείς. Πέντε είναι τα σημεία αναφοράς της κοινωνικής μάθησης στη τάξη, τα οποία αν τα προσέξουμε και τα υιοθετήσουμε εμείς οι γονείς, όχι μόνο θα δημιουργήσουμε καλύτερες σχέσεις με τα παιδιά μας, αλλά θα τα βοηθήσουμε να αναπτύξουν μια πιο ολοκληρωμένη προσωπικότητα και καλύτερες ακαδημαϊκές επιδόσεις. Αυτές οι πέντε δεξιότητες παρέχουν επίσης τα θεμέλια για υψηλού επιπέδου κοινωνικές σχέσεις γενικότερα και για αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση των προκλήσεων της ζωής: ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ
  • Ποιές είναι οι σκέψεις μου και ποιά είναι τα συναισθήματά μου;
  • Από πού προέρχονται και πώς προκαλούνται αυτές οι σκέψεις και αυτά τα συναισθήματα;
  • Πώς μπορώ να εκφράσω τις σκέψεις και τα συναισθήματά μου με σεβασμό;
ΑΥΤΟΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ
  • Πώς μπορώ να αντιμετωπίσω ένα γεγονός διαφορετικά;
  • Πώς μπορώ να ανταποκριθώ σε ένα γεγονός όσο γίνεται περισσότερο δημιουργικά και εποικοδομητικά;
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ
  • Πώς μπορώ να κατανοήσω καλύτερα τις σκέψεις και τα συναισθήματα των άλλων ανθρώπων;
  • Πώς μπορώ να καταλάβω καλύτερα το λόγο για τον οποίο οι άνθρωποι σκέπτονται και αισθάνονται με ένα συγκεκριμένο, δικό τους, τρόπο;
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ
  • Πώς μπορώ να προσαρμόσω τις πράξεις μου έτσι ώστε οι διαπροσωπικές μου σχέσεις με διαφορετικούς ανθρώπους να έχουν θετικά αποτελέσματα;
  • Πώς μπορώ να επικοινωνώ τις προσδοκίες μου στους άλλους ανθρώπους;
  • Πώς μπορώ να επικοινωνώ με τους άλλους ανθρώπους για να καταλαβαίνω και να διαχειρίζομαι τις προσδοκίες που έχουν εκείνοι από εμένα;
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ
  • Τι συνέπειες θα έχουν οι πράξεις μου σε εμένα τον ίδιο και στους άλλους;
  • Πώς συμβαδίζουν οι επιλογές μου με τις αξίες μου;
  • Πώς μπορώ να λύσω τα όποια προβλήματα δημιουργικά;
Τα οφέλη των παρεμβάσεων προς απόκτηση των παραπάνω δεξιοτήτων από τα παιδιά μας είναι πολλαπλά:
  1. Αυξάνουν τις ακαδημαϊκές τους επιδόσεις
  2. Μειώνουν την επιθετικότητα και την συναισθηματική δυσφορία στα παιδιά
  3. Αυξάνουν τις συνεργατικές συμπεριφορές στο σχολείο
  4. Μειώνουν την αταξία και αυξάνουν την πειθαρχεία
  5. Βελτιώνουν την θετική τους στάση προς τον εαυτό τους και τους άλλους
  6. Ενδυναμώνουν τις σχέσεις των παιδιών με τους συνομήλικους τους, τις οικογένειές τους και τους δασκάλους τους
  7. Προσπαθούν περισσότερο και επιμένουν να αντιμετωπίζουν τις όποιες προκλήσεις
  8. Αυξάνουν την ψυχική και σωματική τους υγεία
Αντιλαμβανόμαστε κατ’ επέκταση, λοιπόν, ότι τα παιδιά που θέτουν υψηλούς ακαδημαϊκούς στόχους, που έχουν αυτοπειθαρχία, που παρακινούν τους εαυτούς τους, που διαχειρίζονται το άγχος τους και οργανώνουν τα καθήκοντά τους, μαθαίνουν περισσότερο, αποφεύγοντας διάφορα θέματα ψυχολογικά και συμπεριφοράς. Η απόκτηση γνώσης για το πώς να λαμβάνουν υπεύθυνες αποφάσεις, βοηθάει στην ακαδημαϊκή τους εξέλιξη και στη ζωή τους γενικότερα, στο παρόν και στο μέλλον. Για εμάς τους γονείς, το δύσκολο – αλλά συνάμα και εύκολο – είναι πώς να αποκτήσουμε τη γνώση για να εμφυσήσουμε στα παιδιά μας αυτές τις πέντε κύριες δεξιότητες που αποτελούν τη βάση της «κοινωνικής και συναισθηματικής μάθησης» στην τάξη. Τροφή για σκέψη! Καλή συνέχεια…

Χοροεσπερίδα Europalso – Φωταέριο

Ο Πρόεδρος Γεώργιος Ζηκόπουλος και τα Διοικητικά Συμβούλια του Π.Σ.Κ.Ι.Κ.Ξ.Γ. και του Ταμείου Αρωγής ευχαριστούν όλους τους συμμετέχοντες στην ετήσια χοροεσπερίδα του Συνδέσμου μας την Κυριακή, 19 Μαρτίου, στο μουσικό κέντρο «Φωταέριο» Χοροεσπερίδα Europalso - Φωταέριο - Europalso Μια θαυμάσια βραδιά είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν όσοι παρευρέθηκαν στην Ετήσια Χοροεσπερίδα – Κοπή Πίτας του Συνδέσμου μας. Η εκδήλωση αποδείχθηκε ιδιαιτέρως επιτυχημένη, αφού είχε εξαιρετικά μεγάλη συμμετοχή και όλοι πέρασαν ένα αξέχαστο βράδυ με πολύ κέφι και μουσική. Ξεχωριστό τόνο φέτος έδωσε η Ορχήστρα Europalso που παρουσίασε ένα εξαίσιο μουσικό πρόγραμμα υπό την καλλιτεχνική επιμέλεια του μαέστρου μας, Παύλου Καρποδίνη και του συνθέτη – πιανίστα, Γιάννη Τσόλκα. Η εκδήλωση τα περιείχε όλα: γνωστά και αγαπημένα ελληνικά τραγούδια, χορό, διασκέδαση, φαγητό, κοπή βασιλόπιτας και απεριόριστο ποτό. Σύντομη εμφάνιση έκανε και η γνωστή μας ελληνίδα ηθοποιός και τραγουδίστρια, Ελένη Φιλίνη, η οποία ερμήνευσε με μοναδικό τρόπο αξέχαστες λαϊκές επιτυχίες. Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους οι κ.κ. Ζαχαριάδης Κώστας, Διευθυντής Κοινοβουλευτικής Ομάδας ΣΥΡΙΖΑ, Χατζηδάκης Κωστής, Αντιπρόεδρος ΝΔ, Γεννιά Γεωργία, Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Α’ Πειραιά, Ράπτη Ζωή, Υπεύθυνη Γραμματείας Σχέσεων Κοινωνίας – Κόμματος ΝΔ, Ιωάννης Χατζηθεοδοσίου, Πρόεδρος Ε.Ε.Α., Λεβετσοβίτης Νικόλαος, Α’ Αντιπρόεδρος Ε.Ε.Α., Βαρτανιάν Μηνάς, Νομικός Σύμβουλος Ε.Ε.Α. και σύμβουλος της Αστικής Εταιρείας «ΈΝΩΣΗ KXG EUROPALSO», Σημαντήρης Στρατής, Νομικός Σύμβουλος Europalso, Κοντοράβδη Μαρία-Ελένη, Συντονίστρια Ευεξίας Γέλιου. Δυναμικό παρών, τέλος, σε αυτή τη μεγάλη συνάντηση του Κλάδου, έδωσε και η νεώτερη γενιά, τα Μέλη του Second Generation, που ανανέωσαν το ραντεβού τους για μια επόμενη εκδήλωση το προσεχές καλοκαίρι. Κατά κοινή ομολογία, όλοι οι συμμετέχοντες μείνανε κατενθουσιασμένοι αφού για πρώτη φορά είχαν την ευκαιρία να ακούσουν και να θαυμάσουν γνωστούς, φίλους, συγγενείς και συναδέλφους. Το αποτέλεσμα ήταν πέρα για πέρα άρτιο και εντυπωσιακό!

Τηλεοπτική και διαδικτυακή καμπάνια διαφήμισης εξετάσεων ESB και Europalso – UPDATE 10/3/2017

Αγαπητοί Συνάδελφοι, Αυτήν την περίοδο και μέχρι το τέλος Μαρτίου, βρίσκεται σε εξέλιξη η διαφημιστική καμπάνια εξετάσεων ESB και Europalso, σε όλα τα μεγάλα κανάλια MEGA, ANT1, ALPHA, ΣΚΑΪ, ΕΡΤ, και με έμφαση στις ζώνες υψηλής τηλεθέασης. Πλάνο προβολής των τηλεοπτικών σποτ EUROPALSO και ESB αποστέλλεται κάθε εβδομάδα στο e-mail σας. Επιπλέον, γίνεται δυναμική καμπάνια σε μεγάλα site του διαδικτύου, στο Google, στο Facebook, στο Instagram και στο Vimeo. Τηλεοπτική και διαδικτυακή καμπάνια διαφήμισης εξετάσεων ESB και Europalso - UPDATE 10/3/2017 - Europalso SPOT Europalso: Ο βασικός στόχος του μηνύματος, διάρκειας 28 δευτερολέπτων, είναι να προβληθεί:
  • η ποιότητα εκπαίδευσης στα Κ.Ξ.Γ. Europalso μέσω της συνεργατικής μάθησης στην τάξη και
  • η πιστοποίηση των γνώσεων μέσω των εξετάσεων αξιολόγησης Εuropalso.
Για να δείτε αναλυτικά το πλάνο προβολής του τηλεοπτικού σποτ Europalso για την εβδομάδα 11/3 έως 17/3/2017 πατήστε εδώ.   SPOT ESB: έχει διάρκεια 11 δευτερόλεπτα και στοχεύει σε κοινό ηλικίας 40 έως 60 ετών. Για να δείτε αναλυτικά το πλάνο προβολής του τηλεοπτικού σποτ ESB για την εβδομάδα 11/3 έως 17/3/2017 πατήστε εδώ.   Σας συνιστούμε να κατεβάσετε τα σποτ από τους ακόλουθους συνδέσμους (πατήστε εδώ για Europalso και εδώ για ESB), προκειμένου να τα προβάλετε στο Κέντρο σας, μέσω τηλεόρασης, οθόνης διαδραστικού πίνακα ή υπολογιστή.  

Η προβολή ραδιοφωνικών και τηλεοπτικών διαφημιστικών μηνυμάτων

και η δυναμική καμπάνια στο διαδίκτυο,

γίνονται στα πλαίσια των ενεργειών του Προέδρου και του Δ.Σ.

να διαφημιστούν όσο γίνεται καλύτερα και όσο το δυνατόν περισσότερο,

στο κοινό, η συνεργατική μάθηση στην τάξη,

το έργο των Κέντρων Ξένων Γλωσσών και οι Εξετάσεις.

Παροχές γραφείου εξετάσεων προς τα συνεργαζόμενα Κέντρα Ξένων Γλωσσών – Προσομοίωση Προφορικών Εξετάσεων ESB – Cambridge

Με σκοπό την πληρέστερη προετοιμασία των υποψηφίων και την διαφήμιση του Κέντρου σας, προγραμματίζουμε την διεξαγωγή Mock Interviews, Παρουσιάσεων, Ομιλιών και Σεμιναρίων. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις παροχές του Συνδέσμου, αλλά και για την καλύτερη οργάνωση και ταχύτερη εξυπηρέτηση σας, παρακαλούμε συμπληρώστε την αντίστοιχη από τις παρακάτω ειδικές φόρμες για την περιοχή σας και αποστείλτε την στη γραμματεία του Συνδέσμου με: e-mail [email protected], ή φαξ 211 7600080, ή ταχυδρομικώς, Ακαδημίας 98-100, Αθήνα, 10677. Δηλώσεις Συμμετοχής έως: 17/03 Για οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφορία ή απορία, επικοινωνήστε με το γραφείο εξετάσεων του Συνδέσμου, στο 210 3830752 (εσωτ.1), αρμόδια υπάλληλος, κα Μαρίνα Δούκη. Ενημερωτικό – Φόρμα Συμμετοχής – ΚΞΓ Αττικής Ενημερωτικό – Φόρμα Συμμετοχής – ΚΞΓ Περιφέρειας  

«Εφηβεία από το Α έως το Ω. Μια Ακαδημία Γονέων (Β- κύκλος)» – 8/3 Δηλώστε συμμετοχή εδώ

Ο Πρόεδρος Γεώργιος Ζηκόπουλος και το Δ.Σ.

σας προσκαλούν στα επιμορφωτικά προγράμματα

για γονείς και κηδεμόνες

«Εφηβεία από το Α έως το Ω. Μια Ακαδημία Γονέων»

Επόμενες συναντήσεις: Τετάρτη, 8/3,

Αθήνα, Θ. Ασκητής

Ελευσίνα

  Μετά την μεγάλη επιτυχία που είχε η δράση «Εφηβεία από το Α έως το Ω. Μια Ακαδημία Γονέων» (περίοδος υλοποίησης Νοέμβριος 2015 – Ιούνιος 2016), συνεχίζονται οι συναντήσεις – εισηγήσεις με επίκεντρο την σωματική, γνωστική και ψυχοκοινωνική ανάπτυξη του εφήβου. Η δράση υλοποιείται με τη συνεργασία: των Κ.Ξ.Γ. Europalso, της Μονάδας Εφηβικής Υγείας Νοσοκομείου Παίδων, με επιστημονική υπεύθυνο την κα ’ρτεμις Τσίτσικα, και του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Στις συναντήσεις έγκριτοι και έμπειροι επιστήμονες ενημερώνουν για θέματα ψυχικής υγείας, πρόληψης κινδύνων, διατροφής και οικογενειακών σχέσεων. Σε κάθε συνάντηση, ακολουθούν ερωτήσεις οι οποίες αποτελούν αφορμή για συζήτηση και περαιτέρω συμβουλευτική υποστήριξη των παρευρισκομένων.   Στοιχεία Επιμόρφωσης   Τόπος:             Αθήνα (κέντρο), Πειραιάς, Νίκαια, Ελευσίνα, Νέα Φιλαδέλφεια, Μαρούσι, ’λιμος, Κηφισιά, Χαλάνδρι, Βριλήσσια Χρόνος:            8 μηνιαίες δίωρες συναντήσεις, κάθε δεύτερη Τετάρτη του μήνα. Παροχές:         Εγχειρίδιο, σημειώσεις, πρόσβαση σε ηλεκτρονική βιβλιοθήκη, συμβουλευτική υποστήριξη. Συμμετέχοντες:  ιδιοκτήτες ΚΞΓ – Μέλη Europalso, ή εκπρόσωποί τους: γονείς, συνεργάτες, καθηγητές.   Θεματολογία συναντήσεων «Συζητώντας με τους γονείς για τα εμβόλια» Ομιλήτρια: Βασιλική Παπαευαγγέλου, καθηγήτρια παιδιατρικής λοιμωξιολογίας, διευθύντρια Γ’ παιδιατρικής κλινικής ΕΚΠΑ, Πανεπιστημιακό νοσοκομείο Αθηνών «Αττικόν». Συντονίστρια:Ελένη Αντωνοπούλου, παιδίατρος, επιμελήτρια Α’, διευθυντεύουσα παιδιατρικής κλινικής Γενικό Νοσοκομείο Ελευσίνας «Θριάσιο» «Σεξουαλικές ανησυχίες παιδιών και εφήβων» Ομιλητής: Θάνος Ασκητής, Νευρολόγος- Ψυχίατρος και Δρ. Ψυχιατρικής Πανεπιστημίου Αθηνών   Παλιότερη εισήγηση «Διατροφικές παγίδες σε παιδιά και εφήβους» Ομιλητής: Δρ. Αναστάσιος Παπαλαζάρου, διαιτολόγος, διατροφολόγος, πρόεδρος Μ.Κ.Ο. «Η διατροφή του παιδιού»   Για να δείτε την αφίσα, πατήστε εδώ   Για δηλώσεις, ενημέρωση για τους όρους, αλλά και για οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφορία σχετικά με τη δράση, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με το υπεύθυνο γραμματείας, κ. Κώστα Μαλλιάρη, τηλ.: 210-3830752. Εναλλακτικά, το ενδιαφέρον σας μπορείτε να το δηλώσετε  στο [email protected], ή στο φαξ  2117600080. Προσοχή: Η δήλωση συμμετοχής είναι απαραίτητη για να λάβετε μέρος στις επιμορφώσεις.  

Χοροεσπερίδα Κοπή Πίτας

Ελάτε να χορέψουμε, να τραγουδήσουμε και να διασκεδάσουμε ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ O Πρόεδρος Γεώργιος Ζηκόπουλος. και τα Διοικητικά Συμβούλια του Π.Σ.Κ.Ι.Κ.Ξ.Γ. και του Τ.Α. σας προσκαλούν στην ετήσια Χοροεσπερίδα και κοπή Πίτας του Συνδέσμου μας, την Κυριακή, 19 Μαρτίου 2017, ώρα έναρξης, 20:00 στο νυχτερινό μουσικό κέντρο «ΦΩΤΑΕΡΙΟ» (Πειραιώς 102-104, Αθήνα, Γκάζι) απαραίτητη η δήλωση συμμετοχής (τηλ. 210-3830752, email: [email protected]) Η συμμετοχή για τα μέλη του Συνδέσμου μας και τους συνταξιούχους Ταμείου Αρωγής είναι ΔΩΡΕΑΝ. Η πρόσκληση περιλαμβάνει και ένα συνοδό ΔΩΡΕΑΝ. Για κάθε επιπλέον άτομο το κόστος είναι €35. Το ενδιαφέρον ήδη είναι εξαιρετικά μεγάλο λόγω της συμμετοχής, για πρώτη φορά φέτος, της Χορωδίας και της Ορχήστρας μας. Eξασφαλίσετε έγκαιρα τη θέση σας δηλώνοντας άμεσα συμμετοχή στη γραμματεία του Συνδέσμου. Η πρόσκληση καλύπτει: ποτά: απεριόριστα εμφιαλωμένα ποτά (κρασί, αναψυκτικά, μπύρες, νερό) ατομικό menu: Κεφτεδάκια σχάρας, Χοιρινά μπριζολάκια, Κοτόπουλο σουβλάκια σε bamboo sticks, Σφολιατάκια σουσαμένια, Σουφλέ λαχανικών με λαζάνια, Ψητά λαχανικά. συμπεριλαμβάνεται: βασιλόπιτα με 2 φλουριά (εκδρομές) τραγουδούν και παίζουν: Τα Μέλη της Χορωδίας και Ορχήστρας Europalso καλλιτεχνική επιμέλεια: Παύλος Καρποδίνης επιμέλεια χορωδίας: Γιάννης Τσόλκας συμμετέχουν: Γνωστοί Καλλιτέχνες Φιλική συμμετοχή: Γιώργος Γερολυμάτος, Ελένη Φιλίνη Οι τυχεροί της πίτας θα κερδίσουν εκδρομές εσωτερικού για 2 άτομα σε διοργάνωση του Συνδέσμου μας  

Παρέμβαση Προέδρου Γ.Ζηκόπουλου για τα παράνομα οικοδιδασκαλεία

Παρέμβαση του Γ. Ζηκόπουλου για την παραοικονομία των μαύρων ιδιαιτέρων και των παράνομων οικοδιδασκαλείων στον Υφυπουργό Κοινωνικής Ασφάλισης, Αναστάσιο Πετρόπουλο, στη συνεδρίαση Δ.Σ. του ΕΕΑ, Τετάρτη, 22 Φεβρουαρίου 2017 Τον Υφυπουργό Κοινωνικής Ασφάλισης, κ. Αναστάσιο Πετρόπουλο, συνάντησε ο Πρόεδρος, κ. Γ. Ζηκόπουλος στη συνεδρίαση του Δ.Σ. του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου, την Τετάρτη, 22 Φεβρουαρίου 2017. Ο Πρόεδρος κ. Ζηκόπουλος, στην αυστηρή παρέμβαση στον κ. Υφυπουργό απηύθυνε ερωτήματα σχετικά με την παραοικονομία των μαύρων ιδιαιτέρων και των παράνομων οικοδιδασκαλείων. Η απάντηση του Υφυπουργού είχε ως εξής: «Μεγάλο είναι το πρόβλημα της εισφοροδιαφυγής και των εργασιών με την “βαλίτσα”. Η κυβέρνηση εξετάζει, σε συνεργασία με τους κλάδους και τα επιμελητήρια, πως θα αντιμετωπιστεί το θέμα γιατί η παραοικονομία και ο αθέμιτος ανταγωνισμός είναι βόμβα στα θεμέλια της οικονομίας και των υγειών επιχειρήσεων». Επιπλέον, ο κος Υφυπουργός, δεσμεύτηκε να ορίσει κατ’ ιδίαν συνάντηση με τον κ. Ζηκόπουλο προκειμένου ο Πρόεδρος μας να του παραθέσει τρόπους εξεύρεσης λύσεων και αντιμετώπισης των μαύρων ιδιαιτέρων μαθημάτων και των παράνομων «οικοδιδασκαλείων» που αποτελούν μάστιγα για τα Κέντρα Ξένων Γλωσσών. Για σχετικό βίντεο με τα ερωτήματα που έθεσε ο Πρόεδρος μας κ. Γ. Ζηκόπουλος στον Υφυπουργό, πατήστε εδώ  

Ανάρτηση Αποτελεσμάτων εξετάσεων ESB περιόδου DEC 2016

Αγαπητοί Συνάδελφοι, Τα αποτελέσματα των εξετάσεων ESB Δεκεμβρίου 2016 έχουν αναρτηθεί στον ιστότοπο του Συνδέσμου (www.europalso.gr). Για οποιαδήποτε πληροφορία ή αδυναμία πρόσβασης στα αποτελέσματα, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με το Γραφείο Εξετάσεων, υπεύθυνη κα Ιωάννου Πόπη, τηλ.: 210-3830752 (εσωτ. 1). Εναλλακτικά, τα αποτελέσματα μπορούν να σας αποσταλούν, εφόσον τα ζητήσετε, ταχυδρομικά.

Η Γνώση της Ξένης Γλώσσας Αναλλοίωτη Περιουσία για τα Παιδιά μας – Μέρος 2ο

Τα οφέλη της γνώσης της ξένης γλώσσας δεν σταματάνε εδώ.

(συνέχεια από το Μέρος 1ο του άρθρου) Επιμέλεια: Europalso Είναι πολύ περισσότερα και πολλάκις σημαντικά για τα παιδιά μας. Επιπλέον:
  • Η γνώση της ξένης γλώσσας προάγει την ειρήνη, διότι μιλάω μια ξένη γλώσσα σημαίνει υπεισέρχομαι σένα κόσμο ανθρώπων που σκέπτονται διαφορετικά, αντιλαμβάνομαι διαφορετικούς τρόπους ζωής, ανακαλύπτω καινούργιες ανθρώπινες συμπεριφορές, ξεδιαλύνω τις προκαταλήψεις μου και βελτιώνω την στάση μου στην κοινωνία. Γίνομαι ανεκτικός και εκτιμώ τη διαφορετικότητα.
  • Η ξένη γλώσσα συμβάλλει αποτελεσματικά στην ενδυνάμωση των γνωστικών ικανοτήτων των παιδιών μας, όπως είναι οι λύσεις φυσικομαθηματικών και άλλων προβλημάτων, η πολυπραγμοσύνη, η μνήμη και η μάθηση γενικότερα. Συνδράμει στη βαθύτερη σύνδεση της γλώσσας με τη σκέψη, επιταχύνει την δημιουργική σκέψη και την ευελιξία, και εξελίσσει τις ανθρώπινες κοινωνικές δεξιότητες. Διαμορφώνει την προσωπικότητα και επιβραδύνει αποτελεσματικά την εγκεφαλική γήρανση.
  • Η γνώση της ξένης γλώσσας παίζει επίσης σημαντικό ρόλο στη χρήση πολυπλοκότερων συντακτικών δομών των νέων μας στη μητρική τους γλώσσα, αναδεικνύοντας δυναμικά τις γλωσσικές δεξιότητές τους όπως είναι οι στρατηγικές αφήγησης, οι λογοτεχνικές ικανότητες ανάγνωσης και γραφής, και η χρήση ευρύτερου λεξιλογίου. Επιπλέον, δημιουργεί περισσότερο γλωσσικό χώρο μνήμης στον εγκέφαλο.
  • Η ξένη γλώσσα διευρύνει το μυαλό γιατί το εμπλουτίζει με νέες ιδέες από διάφορους πολιτισμούς. Έτσι, αυξάνεται η πολιτισμική επίγνωση των νέων μας, αλλά και ο σεβασμός προς τους άλλους πολιτισμούς και καλλιεργείται περαιτέρω η γνώση τους.
  • Η ξένη γλώσσα δεν είναι απλά ένας διαφορετικός τρόπος επικοινωνίας αλλά δημιουργεί νέους τρόπους σκέψεις και νέες νοητικές δεξιότητες γιατί το μυαλό εξασκείται σε νέες πιθανότητες και εναλλακτικές. Αυξάνει τον εκτελεστικό έλεγχο του εγκεφάλου που συνδέεται άμεσα με την αδιάπτωτη προσοχή και τις ακαδημαϊκές ικανότητες των παιδιών μας οι οποίες οδηγούν με τη σειρά τους στην καλή υγεία και ευδαιμονία.
Ακολούθως, οι ξένες γλώσσες γίνονται το στερέωμα πάνω στο οποίο θα πατήσουν οι νέοι μας για να δημιουργήσουν το μέλλον τους και να κατακτήσουν τη ζωή τους σε όποιο τομέα και εάν έχουν διαλέξει. Η ίδια η ιστορία έχει περίτρανα αλλεπάλληλα αποδείξει πως καμία κρίση δεν δύναται να κρατήσει για πάντα. Ακόμα και ως φυσικός νόμος, κάθε καταιγίδα θα κοπάσει και κάθε συννεφιά θα ξαστερώσει. Άλλωστε, ο ήλιος ανατέλλει κάθε μέρα ακόμα και όταν κρύβεται πίσω από τα σύννεφα. Έτσι, είναι βέβαιο, για τους νέους μας θα έρθει η Άνοιξη και μαζί η δική τους ευημερία. Είναι άκρως σημαντικό όμως να γνωρίζουμε σήμερα ότι θα διακριθούν αύριο οι νέοι που θα έχουνε αποκτήσει από νωρίς τα απαραίτητα σημαντικά εφόδια και προσόντα, αυτοί που θα έχουν δουλέψει έγκαιρα και σωστά, κατανοώντας τις ανάγκες του μέλλοντος. Κάθε άλλο από ποτέ η ξένη γλώσσα βρίσκεται στις επάλξεις αυτών των αναγκών. Χωρίς τις ξένες γλώσσες υπάρχει ο κίνδυνος της απομόνωσης των παιδιών μας ακόμα και μέσα στην ίδια τους την αυριανή κοινωνία. Χρέος των γονιών είναι να δώσουμε τις σωστές αξίες και τα σωστά εργαλεία από νωρίς στα παιδιά μας για να κατακτήσουνε τα όνειρά τους. Γιατί, το να ζεις είναι τέχνη συνάμα μυστήριο και ευλογία και το να φτιάχνεις σωστά και ευτυχισμένα το μέλλον σου στο παρών είναι η σπουδαιότερη καλλιτεχνία. Έχουμε ευθύνη να βοηθήσουμε τα παιδιά μας να γίνουν καλλιτέχνες της ζωής τους από νωρίς για να μπορούμε να τα καμαρώνουμε αύριο όπως επιθυμούμε και αξίζουμε . Ανάμεσα σε άλλα αναγκαία που ήδη γνωρίζουμε καλά εμείς οι γονείς, η άρτια γνώση της ξένης γλώσσας από νωρίς φαντάζει και είναι αναμφισβήτητα η αναλλοίωτη διαχρονική περιουσία για ένα λαμπρό μέλλον των παιδιών μας.

Η Γνώση της Ξένης Γλώσσας Αναλλοίωτη Περιουσία για τα Παιδιά μας – Μέρος 1ο

Οι εποχές διαβαίνουν, τα ενδιαφέροντα αλλάζουν, και συνεχώς νέες ανάγκες γεννιούνται με κάθε καινοτόμες προτεραιότητες που ξεπροβάλουν ασταμάτητα στις σύγχρονες κοινωνίες μας.

Επιμέλεια: Europalso Η ανάγκη όμως της γνώσης της ξένης γλώσσας έχει παραμείνει αναλλοίωτη στο διάβα των καιρών, μόνο που από προσόν όπως εννοείτο στο παρελθόν, έχει μετατραπεί σε απολύτως απαραίτητο εργαλείο που θα καταστήσει τα παιδιά μας ικανά να αποκτήσουν πλέον τα σύγχρονα προσόντα που επιτάσσει η κοινωνία του μέλλοντος για την πετυχημένη ζωή και διάκρισή τους. Καμία ειδίκευση, εξειδίκευση, τέχνη, ανωτέρα σπουδή, μεταπτυχιακό, ή διδακτορικό δεν μπορεί να ολοκληρωθεί και να ανταποκριθεί στην κοινωνία του αύριο εάν δεν έχει προϋπάρξει έγκαιρα η απόκτηση της πολύ καλής γνώσης της Αγγλικής γλώσσας από μικρή ηλικία. Ακόμα και η πολύ απλή καθημερινότητα ζωής αλλά και οι εργασίες ρουτίνας του αύριο όντας άρρηκτα συνδεδεμένες με την τεχνολογία της πληροφόρησης, επιβάλλουν άμεσα την άριστη γνώση της Αγγλικής γλώσσας. Κατ’ αυτό τον τρόπο, ως προσόν δεν μπορεί να λογιστεί πλέον η Αγγλική γλώσσα για τα παιδιά μας εφόσον τους είναι άκρως επιτακτικά απαραίτητη και αναπόσπαστο μέρος της ζωής τους εσαεί. Σπουδαίο προσόν νοείται πλέον η γνώση μίας ή δύο ξένων γλωσσών επιπλέον των Αγγλικών που θα διακρίνει τα παιδιά μας αύριο στην εγχώρια και ξένη αγορά. Η ξένη γλώσσα θα γίνει διαβατήριο ζωής και παράθυρο ελπίδας για την πετυχημένη καριέρα και λαμπρή σταδιοδρομία τους. Η γνώση της ξένης γλώσσας είναι όντως αναλλοίωτη περιουσία για τα παιδιά μας γιατί δεν είναι μόνο τα οφέλη που ήδη είναι γνωστά σε όλους μας από καιρό, αλλά και πολλά άλλα οφέλη που είναι εξίσου και περισσότερο σημαντικά. Ενδεικτικά, όλοι αντιλαμβανόμαστε πλέον ότι η ξένη γλώσσα ανοίγει νέους ορίζοντες στον εργασιακό και οικονομικό τομέα, στην προώθηση της οποιασδήποτε καριέρας, στην συμμετοχή της διαδικτυακής πληροφόρησης και δικτύωσης για προσωπικές, κοινωνικές, και επαγγελματικές κατακτήσεις, στην επικοινωνία γενικότερα, στην ευκολία ταξιδιών για γνωριμίες με νέους τόπους και πολιτισμούς, στη συνεννόηση με τους ξένους επισκέπτες στην πατρίδα μας, στην ανάγνωση αυθεντικών λογοτεχνικών και άλλων κειμένων για άμεση διεύρυνση γνώσεων, στη προαγωγή της επιμόρφωσης, της εκπαίδευσης, των μεταπτυχιακών σπουδών και της δια βίου παιδείας, και μεταξύ πολλών άλλων στη καλυτέρευση της ποιότητας ζωής καθιστώντας τους νέους ικανούς να έχουνε από πρώτο χέρι επίγνωση της αλληλεπίδρασης της παγκοσμιοποίησης στη ζωή τους, αυξάνοντας το ενδιαφέρον και τις γνώσεις για τον κόσμο γύρο τους προς όφελός τους Όμως, τα οφέλη της γνώσης της ξένης γλώσσας δεν σταματάνε εδώ. (η συνέχεια στο “Μέρος 2ο“)

Τάξη ή Ιδιαίτερα; Γιατί η κοινωνική μάθηση είναι καλύτερη για το παιδί;

Επιμέλεια: Europalso
  • Δοκιμασμένο πρόγραμμα σπουδών

  • Σύγχρονη μεθοδολογία μάθησης

  • Ενημέρωση

  • Πειθαρχία

  • Ομαδικότητα

  • Επικοινωνία

  • Συνεργασία

Το Κέντρο Ξένης Γλώσσας θα συνεχίσει να εξελίσσεται, να συμπορεύεται με τα νέα δεδομένα που φέρνει αυτή η τόσο ενδιαφέρουσα εποχή της πληροφορίας στην οποία ζούμε, και θα προσφέρει στα παιδιά μας εξαιρετικές συνθήκες κοινωνικής μάθησης και διαμόρφωσης χαρακτήρα και αξιών.

Κέντρα Ξένων Γλωσσών Europalso – Εδώ τα παιδιά μαθαίνουνε σωστά

Τα Κέντρα Ξένων Γλωσσών που είναι μέλη του Europalso Society αποτελούν εγγύηση επιτυχίας και σωστής εκμάθησης μιας ξένης γλώσσας αφού διαθέτουν τα υψηλότερα standards ποιότητας όσον αφορά το πρόγραμμα εκπαίδευσης αλλά και την επιλογή των καθηγητών.

Επιμέλεια: Europalso Στα Κέντρα Ξένων Γλωσσών Europalso οι γονείς μπορούν να αισθάνονται σίγουροι για: 1. Την ολοκλήρωση της βασικής διδακτέας ύλης 2. Την επιλογή των πιο σύγχρονων μεθόδων διδασκαλίας 3. Τη συνεχή επιμόρφωση των καθηγητών 4. Την αφομοίωση γνώσεων με ευχάριστο τρόπο. Παράλληλα, χάρη στο σύστημα σπουδών Europalso Society for Quality Testing, τα Κέντρα Ξένων Γλωσσών Europalso εγγυώνται αυστηρό έλεγχο της προόδου του κάθε σπουδαστή ξεχωριστά, και σίγουρη απόκτηση των γνώσεων που απαιτούνται. Τα Κέντρα Ξένων Γλωσσών Europalso, βρίσκονται σε κάθε περιοχή της Αθήνας, φέρνοντας την εγγυημένη εκμάθηση μίας ή και περισσοτέρων ξένων γλωσσών κοντά σε κάθε οικογένεια.

Παιδιά, Ξένες Γλώσσες & Κοινωνικοποίηση

Η εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας σε ένα Κέντρο Ξένων Γλωσσών δεν αποτελεί απλά τον τόπο στον οποίο γίνεται η εκμάθηση, αλλά αποτελεί ένα εκπαιδευτικό πλεονέκτημα για το ίδιο το παιδί, αφού σκέφτεται και λειτουργεί, εκτός από ατομικά, και ως κομμάτι ενός γενικότερου συνόλου. Η συμμετοχή στις διεργασίες της τάξης κοινωνικοποιεί τα παιδιά, τους δίνει την ώθηση να εκφραστούν και να διεκδικήσουν, τα κάνει να μαθαίνουν από την επιτυχία ή τις απορίες των υπολοίπων. Ένα Κέντρο Ξένων Γλωσσών επομένως, αποτελεί έναν ακόμα πυρήνα κοινωνικοποίησης, όπως το σπίτι, το σχολείο κ.α., που με τη σειρά του συμβάλλει και αυτό στην ανάπτυξη μιας ολοκληρωμένης προσωπικότητας για το ίδιο το παιδί.

Πόσο πρέπει να πληρώνουμε για τις ξένες γλώσσες των παιδιών.

Αυτό που πρέπει να αποφεύγει κάθε οικογένεια είναι να ξοδεύονται περισσότερα χρήματα απ’ όσα πρέπει για την εκμάθηση των Ξένων Γλωσσών. Η επιλογή ενός Κέντρου Ξένων Γλωσσών που να πληροί τις σωστές προϋποθέσεις εκμάθησης αποτελεί αναμφίβολα την πιο επιτυχημένη, ουσιαστική και προσιτή επιλογή. Γιατί η εγγυημένη και σωστή εκμάθηση μιας γλώσσας δεν σημαίνει απαραίτητα ότι είναι και ακριβή. Γι’ αυτό, αν είστε γονιός, φροντίστε η επιλογή σας να είναι ορθολογική, να μην βασίζεται σε υπερ-υποσχέσεις, να είναι ανάλογη του εισοδήματος σας και να σας συμφέρει οικονομικά χωρίς να κάνετε παράλληλα υποχωρήσεις στην ποιότητα των σπουδών που αφορούν το παιδί σας.

Ξένες Γλώσσες. Όλα όσα πρέπει να ξέρετε πριν επιλέξετε

Όσο πλησιάζει ο καιρός που θα πρέπει τα παιδιά να ξεκινήσουν την εκμάθηση μίας ή και περισσότερων ξένων γλωσσών τόσο μεγαλώνει και το ενδιαφέρον των γονιών όσον αφορά τον τρόπο, τον τόπο αλλά και το σύστημα εκμάθησης που θα πρέπει να επιλέξουν.

Επιμέλεια: Europalso Οι ανάγκες της σύγχρονης εποχής επιτάσσουν όχι απλά τη γνώση μιας ξένης γλώσσας αλλά την ουσιαστική εκμάθησή της, έτσι ώστε να αποτελεί ένα ουσιαστικό εργαλείο που θα βοηθήσει τα σημερινά παιδιά να διεκδικήσουν με αξιώσεις την επαγγελματική τους επιτυχία στο μέλλον. Επομένως, η επιλογή για το πώς τα παιδιά θα μάθουν μία ξένη γλώσσα είναι πολύ πιο σύνθετη και κρίσιμη απ’ ότι πιστεύουν οι περισσότεροι γονείς. Είναι όλα τα κέντρα ξένων γλωσσών ίδια; Ποιο σύστημα εκμάθησης ακολουθεί το καθένα από αυτά; Τι εγγυήσεις δίνονται ότι τα παιδιά στο τέλος θα ξέρουν άπταιστα την ξένη γλώσσα της επιλογής τους; Αξίζει να δώσει κανείς μία μικρή περιουσία στα ιδιαίτερα μαθήματα; Ποια κριτήρια πρέπει να πληρούν οι καθηγητές στους οποίους ένας γονιός εμπιστεύεται την εκπαίδευση του παιδιού του; Και βέβαια, ειδικά στις μέρες μας, οι γονείς καλούνται να εξετάσουν και το οικονομικό σκέλος της επιλογής τους φροντίζοντας να διαλέξουν εκείνη τη λύση που να είναι η οικονομικότερη χωρίς όμως να θυσιάζεται η ποιότητα στο βωμό της οικονομίας. Για όλα αυτά υπάρχουν απαντήσεις έτσι ώστε να μπορέσει κάθε γονιός να κάνει την καλύτερη και την πιο συμφέρουσα επιλογή.

Απόλυτη Εγγύηση Ποιότητας Σπουδών

Με το σύστημα Europalso Society for Quality Testing τα Κέντρα Ξένων Γλωσσών Europalso Society ελέγχουν συνεχώς την ποιότητα σπουδών των σπουδαστών τους επιτυγχάνοντας έτσι τα καλύτερα αποτελέσματα.

Επιμέλεια: Europalso Αυτό Το σύστημα σπουδών περιέχει δύο σκέλη:
  1. Γονείς και Σπουδαστές γνωρίζουν με λεπτομέρεια τη διδακτέα ύλη (το syllabus), δηλαδή τα βασικά Γραμματικά φαινόμενα και το Λεξιλόγιο στο συγκεκριμένο επίπεδο.
  2. Ακολουθούν Practices Tests, εξετάσεις ποιότητας σε προγραμματισμένα τακτικά διαστήματα που πιστοποιούν και ελέγχουν το πραγματικό επίπεδο γνώσεων του Σπουδαστή, Europalso Society for Quality Testing. Έτσι μπορούμε και τον βοηθάμε εκεί ακριβώς που υστερεί καλύπτοντας έγκαιρα τα κενά του.

Κέντρα Ξένων Γλωσσών ή Ιδιαίτερα; Μάθετε όλη την αλήθεια!!

Αγαπητοί γονείς, Ένα από τα βασικά ερωτήματα που καλείται κάθε γονιός να απαντήσει όταν πρόκειται το παιδί του να ξεκινήσει την εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας είναι το εξής: «Να το πάω σε Κέντρο Ξένων Γλωσσών ή να κάνει ιδιαίτερα;». Οι συζητήσεις γύρω από το θέμα μπορούν να είναι ατελείωτες, η πραγματικότητα όμως και η επιστημονική τεκμηρίωσή της δεν χωρούν αμφισβήτηση. Η καλύτερη επιλογή για το παιδί είναι ένα Κέντρο Ξένων Γλωσσών με την προϋπόθεση ότι προσφέρει ποιοτική εκμάθηση, ότι ακολουθεί ένα αναγνωρισμένο σύστημα σπουδών που ελέγχει συνεχώς την πρόοδο κάθε σπουδαστή και φροντίζει συνεχώς για τη συνεχή επιμόρφωση των καθηγητών. Από την άλλη, η άποψη ότι τα ιδιαίτερα μαθήματα βοηθούν τον μαθητή να αφομοιώνει καλύτερα τη γνώση και να είναι πιο συγκεντρωμένος κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας είναι ένας παράγοντας που πολύ συχνά επηρεάζει τους γονείς. Όμως, όλο και περισσότερες επιστημονικές έρευνες αποδεικνύουν ότι οι σπουδαστές αποδίδουν καλύτερα όταν συμμετέχουν σε μία οργανωμένη τάξη. Ο συναγωνισμός τους δίνει ένα επιπλέον κίνητρο για καλύτερη μάθηση, ενώ μέσα από την ομαδική διδασκαλία λύνονται απορίες που μέσα από ένα ιδιαίτερο μάθημα ενδεχομένως να είναι καλά κρυμμένες. Κι όλα αυτά χωρίς να επιβαρύνεται σημαντικά ο οικογενειακός προϋπολογισμός κάθε μήνα.  

Τα Κέντρα Ξένων Γλωσσών EUROPALSO SOCIETY είναι εγγύηση για να μάθει σωστά το παιδί σας ξένες γλώσσες και να τις αξιοποιήσει στη ζωή!

Επιλέξτε Κέντρο Ξένων Γλωσσών Europalso

Κέντρα Ξένων Γλωσσών ή Ιδιαίτερα; Μάθετε όλη την αλήθεια!! - Europalso Μαζί κάνουμε τα “Αδύνατα”, Δυνατά Στις οργανωμένες τάξεις Europalso, οι μαθητές αναπτύσσουν τις δεξιότητες τους:
  • Ανταλλάσσουν ιδέες και απόψεις χρησιμοποιώντας σαν εργαλείο ζωής τη γλώσσα που σπουδάζουν.
  • Εφευρίσκουν τρόπους εποικοδομητικής επικοινωνίας που θα τους είναι χρήσιμοι στην μελλοντική τους ζωή.
Εδώ είναι δυνατόν να “πετάει” Στα Κέντρα Ξένων Γλωσσών EUROPALSO έχουμε διαμορφώσει άριστες συνθήκες μάθησης, σε αντίθεση με τα μαθήματα ξένων γλωσσών στο σπίτι. Από τους καταρτισμένους εκπαιδευτικούς, μέχρι την άψογα διαρρυθμισμένη λειτουργικότητα των τάξεων, όλα γίνονται για έναν σκοπό: Να συμβάλλουν στην καλλιέργεια και στην ανάπτυξη των μαθητών. Αναγκαία προϋπόθεση για να κατέχουν ουσιαστικά τη γλώσσα που σπουδάζουν και όχι τυπικά για την απόκτηση ενός πτυχίου που δεν θα έχει αντίκρισμα!
  • ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ
  • ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
  • ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ
  • ΣΥΝΕΧΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΓΟΝΕΩΝ
  • ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ
  • ΟΜΑΔΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗ
  • ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΡΟΟΔΟΥ
Η ομάδα δίνει στο μαθητή τη δυνατότητα να πάρει πρωτοβουλίες και να εκφραστεί στην ξένη γλώσσα που σπουδάζει. Η ελεύθερη έκφραση απόψεων και η ομαδική συμμετοχή γίνεται εθελοντικά, εμπλουτίζοντας και εμβαθύνοντας τις γνώσεις του μαθητή στη γλώσσα που σπουδάζει. Η ομάδα ενθαρρύνει και ο μαθητής κερδίζει αποδοχή και κοινωνικότητα, στοιχεία που τονώνουν την αυτοπεποίθηση του, βάζοντας δυνατά θεμέλια για την ενήλικη ζωή του.

Τα Κέντρα Ξένων Γλωσσών EUROPALSO SOCIETY είναι εγγύηση για να μάθει σωστά το παιδί σας ξένες γλώσσες και να τις αξιοποιήσει στη ζωή!

Επιλέξτε Κέντρο Ξένων Γλωσσών Europalso

Κέντρα Ξένων Γλωσσών ή Ιδιαίτερα; Μάθετε όλη την αλήθεια!! - Europalso Εδώ χτίζει τη γλώσσα που θα “τσακίζει”
  • Γιατί οι μαθητές μαζί, αυξάνουν την αυτοπεποίθηση τους
  • Επιταχύνουν την πρόοδο τους
  • Μιλούν περισσότερο
  • Έχουν καλύτερη εμπειρία της γλώσσας
  • Επιχειρηματολογούν και αναπτύσσουν πλούσιο λεξιλόγιο
Χτίζουμε “κάτι” διαφορετικό για το μέλλον Στα Europalso ακολουθούμε ένα επιστημονικά άρτιο σχέδιο μαθήματος. Το σχέδιο αυτό αξιοποιείται τα μέγιστα, όταν τα παιδιά μαθαίνουν ομαδικά και με την καθοδήγηση των εκπαιδευμένων, γι αυτό, καθηγητών τους. Έτσι χρησιμοποιούν σωστά γλωσσικά εργαλεία και τεχνολογικά βοηθήματα που τους προετοιμάζουν για τον πραγματικό κόσμο. Με αυτόν τον τρόπο αναδεικνύουμε την αξία της συνεργασίας και της Συνεργατικής Μάθησης.  

5 Αλήθειες κι ένας Μύθος για τα Κέντρα Ξένων Γλωσσών!

Επιμέλεια: Europalso
  • ΑΛΗΘΕΙΑ Νο1: Τα Κέντρα Ξένων Γλωσσών αποτελούν την πιο εγγυημένη πρόταση για να μάθει σωστά ένα παιδί ξένες γλώσσες
  • ΑΛΗΘΕΙΑ Νο2: Ο συναγωνισμός μέσα σε μία οργανωμένη τάξη βελτιώνει τις μαθησιακές ικανότητες των παιδιών
  • ΑΛΗΘΕΙΑ Νο3: Οι γονείς νιώθουν δικαιωμένοι όταν βλέπουν πως το παιδί τους μαθαίνει σωστά σε ένα ομαδικό περιβάλλον
  • ΑΛΗΘΕΙΑ Νο4: Στα Κέντρα Ξένων Γλωσσών υπάρχει τρόπος να ελέγχεται καθημερινά το διδασκαλικό και παιδαγωγικό έργο των καθηγητών
  • ΑΛΗΘΕΙΑ Νο5: Μετά από τόσες δεκαετίες συνεχούς λειτουργίας το έργο των Κέντρων Ξένων Γλωσσών είναι αναγνωρισμένο και θεσμικό.
  • ΜΥΘΟΣ: Όλα τα Κέντρα Ξένων Γλωσσών είναι ίδια. Ασφαλώς και δεν είναι! Ανάμεσα τους υπάρχουν πολλές και σημαντικές ποιοτικές διαφορές τις οποίες οι γονείς πρέπει να λαμβάνουν πολύ σοβαρά υπόψη

10ο Εντατικό state of the art Σεμινάριο στην Εφηβική Υγεία «Ψυχική και Σωματική Υγεία των Νέων και των Εφήβων»

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

O Πρόεδρος κ. Γεώργιος Ζηκόπουλος

και το Διοικητικό Συμβούλιο Π.Σ.Κ.Ι.Κ.Ξ.Γ.

σας προσκαλούν

στο 10ο Εντατικό “state of the art” Σεμινάριο

στην Εφηβική Υγεία

της Μονάδας Εφηβικής Υγείας (M.E.Y.)

με εισηγήσεις που αφορούν στην

Ψυχική και Σωματική Υγεία των Νέων και των Εφήβων,

Παρασκευή, 17 και Σάββατο, 18 Μαρτίου 2017

στο ΖΑΠΠΕΙΟ Μέγαρο,

10ο Εντατικό state of the art Σεμινάριο στην Εφηβική Υγεία «Ψυχική και Σωματική Υγεία των Νέων και των Εφήβων» - Europalso
  Δηλώστε άμεσα συμμετοχή   και παρακολουθήστε δωρεάν το σεμινάριο   Προσκεκλημένοι να συμμετέχουν στο σεμινάριο είναι όλοι οι Ιδιοκτήτες, Μέλη και μη μέλη του Συνδέσμου, το προσωπικό των Κέντρων τους (Διευθυντές Σπουδών, Καθηγητές – Γραμματείς, κ.λπ.) και οι γονείς των κέντρων ξένων γλωσσών Europalso. Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία:
  • να παρακολουθήσουν εξαιρετικά ενδιαφέρουσες εισηγήσεις με πλούσια θεματολογία που καλύπτει τις σύγχρονες ανάγκες και τα προβλήματα των εφήβων, με δεδομένες τις προκλήσεις της σύγχρονης πραγματικότητας.
  • να έρθουν σε επαφή με επιστήμονες πολλών ειδικοτήτων από όλη την Ευρώπη και τις Η.Π.Α.
  • να ενημερωθούν για πρωτοποριακές δράσεις στις οποίες συμμετέχουν οι ίδιοι οι έφηβοι.
  Για την αφίσα του Σεμιναρίου Για το αναλυτικό πρόγραμμα θα σας ενημερώσουμε σύντομα   Για δηλώσεις συμμετοχής, αλλά και για οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφορία, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με τον υπεύθυνο γραμματείας, κ. Μαλλιάρη, τηλ.: 210-3830752. Εναλλακτικά, το ενδιαφέρον σας μπορείτε να το δηλώσετε  στο [email protected], ή στο φαξ  2117600080. Προσοχή: Η δήλωση συμμετοχής είναι απαραίτητη για να λάβετε μέρος στην εκδήλωση.  

Δείτε την τηλεοπτική και διαδικτυακή καμπάνια διαφήμισης εξετάσεων ESB και Europalso – UPDATE 16/2/2017

  Αγαπητοί Συνάδελφοι,   Από αυτήν τη βδομάδα και μέχρι το τέλος Μαρτίου, βρίσκεται σε εξέλιξη η διαφημιστική καμπάνια εξετάσεων ESB και Europalso, σε όλα τα μεγάλα κανάλια MEGA, ANT1, ALPHA, ΣΚΑΪ, ΕΡΤ, και με έμφαση στις ζώνες υψηλής τηλεθέασης. Πλάνο προβολής των τηλεοπτικών σποτ EUROPALSO και ESB αποστέλλεται κάθε εβδομάδα στο e-mail σας. Επιπλέον, γίνεται δυναμική καμπάνια σε μεγάλα site του διαδικτύου, στο Google, στο Facebook, στο Instagram και στο Vimeo.   Δείτε την τηλεοπτική και διαδικτυακή καμπάνια διαφήμισης εξετάσεων ESB και Europalso - UPDATE 16/2/2017 - Europalso   SPOT Europalso: Ο βασικός στόχος του μηνύματος, διάρκειας 28 δευτερολέπτων, είναι να προβληθεί:
  • η ποιότητα εκπαίδευσης στα Κ.Ξ.Γ. Europalso μέσω της συνεργατικής μάθησης στην τάξη και
  • η πιστοποίηση των γνώσεων μέσω των εξετάσεων αξιολόγησης Εuropalso.
  SPOT ESB: έχει διάρκεια 11 δευτερόλεπτα και στοχεύει σε κοινό ηλικίας 40 έως 60 ετών. Για να δείτε αναλυτικά το πλάνο προβολής του τηλεοπτικού σποτ ESB για την περίοδο 10/2 έως 19/2/2017 πατήστε εδώ, και για την περίοδο 20/2 έως 28/2/2017 πατήστε εδώ.   Σας συνιστούμε να κατεβάσετε τα σποτ από τους ακόλουθους συνδέσμους (πατήστε εδώ για Europalso και εδώ για ESB), προκειμένου να τα προβάλετε στο Κέντρο σας, μέσω τηλεόρασης, οθόνης διαδραστικού πίνακα ή υπολογιστή.  

Η προβολή ραδιοφωνικών και τηλεοπτικών διαφημιστικών μηνυμάτων και η δυναμική καμπάνια στο διαδίκτυο, γίνονται στα πλαίσια των ενεργειών του Προέδρου και του Δ.Σ. να διαφημιστούν όσο γίνεται καλύτερα και όσο το δυνατόν περισσότερο, στο κοινό, η συνεργατική μάθηση στην τάξη, το έργο των Κέντρων Ξένων Γλωσσών και οι Εξετάσεις.